Oğlum Olsaydı

Oğlum olsaydı yumurta kırmanın kalp kırmaktan daha lezzetli sonuçlar verdiğini gösterirdim ona. 


Şeker katardı,tarçın dökerdi,kabartma tozu 1 paket yeterdi.Kek yapar birlikte oturur yerdik. 


Hayatta eline geçen malzemeleri nasıl bir araya getireceğini kavramasını sağlardım. Lezzetin nasıl oluştuğunu.Düşünürdü keke şeker mi katmalı acı biber mi. Dilini biber mi yakardı çilek reçeli mi. İdrak ederdi lisanı zehir mi saçmalı şiir mi. 


Hakaretin, suçlamanın, kol kırmanın, can almanın güç göstergesi olmadığını aksine çözüm üretemeyen kıt zihinlerin aciz imzaları olduğunu anlatırdım. 


Derdim ki “kadın-erkek birbirlerine emanet. Üstünlük yoksa da aralarında meziyetleri farklı. Senin bilek gücüyle yenemediğin derdi kadın bir oturuşta fikriyle alt eder üstüne çay demler sana da belli etmez kendim yaptım sanırsın. Emaneti hor görürsen dilinin yandığıyla kalırsın” 


Sorardım sonra keke biraz daha şeker mi katsın?

( Oğlum Olsaydı başlıklı yazı Belgin Karaca tarafından 13.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu