Beyin fırtınası olur da beyin hapisanesi olmaz mı?Bence var ,hemde duvarları o kadar kalın ki bırakın oradan kaçmayı ,parmaklıklı penceresi bile yok sesinizi dışarıya duyurmak için.Hele hele gardiyanları çok gaddar ,biraz sesinizi yükseltseniz ,hemen bütün doneleri elinizden alırlarki konuşacak bişeyler bulamayasınız. Şimdi duyar gibi oluyorum ,bazılarınız bu adam ne diyor böyle diyor içinden yada yanındakine soruyor.Hemen açıklayayım ki onlarda bende ve tüm ahali anlasın ,açıklayayım derken ,bunun için çalışacağım yani sizde biraz yardımcı olun anlamak için. ben ,bizlerin beyinlerimizde hapisaneler kurduğumuza inanıyorum ,herkesi o hapisanelere kapatmak için ömrümüz boyunca çalışıyoruz diye düşünüyorum,nasıl mı?
Galiba şöyle,herhangi bir konuyu sadece kendi değer yagılarımızla yargılayıp ,tabi kendi bilgilerimizle ,planlarımızla ve sağdan soldan kulaktan dolma bilgi kırıntılarımızla ,o konuda kendimizi üstad edip ,yargılayıcı konumuna gelip ,başakalarını hiç dinlemeden ,değerlendirmelerini ve değerlerini hiç bilmeden ve aldırmadan ,onları kendi beyin hapisanemize sokmaya ,yok bu çok nazik oldu ,kelepçeyle sokmaya çalışırız her zaman. Ve hapisane tarifi girişte vardı zaten ,haa buraya girmek istemeyen düşmanımız gibi beynimizde yani bizim mahkememizce suçlular yani,illaki birgün yakalanacaklar ,takipteyiz.
Ben bunu anladığımda malesef ki 35 yaşındaydım ,şimdi o hapisaneleri beynimde yıkıp ,okula çevirmeye çalışıyorum ,bende o okulun öğrencisi olamaya çalışıyorum .......
Dinlemek saygıdır ,anlamaksa ustalık ister,lütfen ustalara saygı duyalım .


Herkese selam ve saygı benden ,burada olmak çok güzelmiş,sürç-i lisan ettiysem affola ustalar
( Beyin Hapisanesi başlıklı yazı dÖNENCe tarafından 10.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu