Sırtına ve  omzuna yüklediği yüklerin altında ecel  terleri döken çerçinin  aklını bazı sorular bulandırmaya başlamış,bakmış ki karşıdan sırtı  yara bere içinde bir eşek geliyor ve üzerinde haddinden fazla yük var,sahibi de aheste aheste arkasından gelmekte. 
-Bu  hayvana neden acı çektiriryorsun,demiş.
-Semeri eski olduğu için kürek kemiklerine zarar veriyor demiş sahibi.
-Semerciye götür demiş çerçi, kasabada bir sürü semerci var.
-Daha dün yaptırdım demiş adam.

Çerçi düşünmeye başlamış: "Onlar gölgenin altında rahat rahat çalışıyorken ben niye kasaba kasaba dolaşıyorum?"Kararını verip semerci olmuş.

Eşek ve semerci deyince herkesin aklına şu atasözü gelir:
Eşeğin bol olduğu yerde semerci sarayda yaşarmış.
( Çerçi Oldu Semerci başlıklı yazı berberce tarafından 25.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu