Ne güzel yahu benimde takipçim var. Takipçilerim ile de gurur duyuyorum billahi... Sosyal Medya bu takip edilmezseniz yanarsınız derler de, bana hiç bir şey olmadı arkadaş. Sadece güneşe çıktığım zaman çok fazla, o zaman yanıyorum birazcık...

Hatta bazı zaman yolda filan yürürken arkama sağıma soluma da bakarım var mı beni takip eden diye. Kimi zaman sokak köpekleri filan takılır peşime, korktuğumdan değil ha yanlış anlamayın sakın, çok severim o zibidileri, ama sıkılırım. Dönerim onlara ’’Oğlum beni sosyal medyada bile kimseler takip etmiyor siz niye takiptesiniz der.’’ Bir de peşine hoştunuz moştunuz ’’Hoştun kibarcası’’ filan der savarım onları. Gitmezler bir yana, yine gelirler peşimden. Beraber yürürüz öyle sallana sallana köpişler ile...

Kırmızı halıda, yeşil halıda, mavi halıda, hatta ve dahi koyu kırımızı halıda bile yürümek gibi bir derdim yok, asla da olmadı. Bizim evin halısında torunlarla, çocuklarla yürümek o kadar huzur veriyor ki inanamazsınız. Deneyin bakın siz de çok mutlu olacaksınız...

Sıkı durun şimdi, önemli takipçilerimi burada hemen şu dakika da şu saatte açıklıyorum. Hanım benim oğlan, benim kız, gelin kız, bir de torun diyelim. Nasıl ama kaliteli takipçilerim var değil mi? Takipten de hiç bıkmazlar ha onu da söylemeden geçmeyelim.

Hanım gelir yanıma, sıkı takipçimdir ha! Üstünü giy dışarı çıkarken üşüteceksin. Eyvallah ona. Sabah kalkınca tansiyon hapını içtin mi? Ona da eyvallah. Dışarı çıkacaksan mutlaka şemsiyeni al bu gün hava yağışlıymış, ona da eyvallah... Bazen de kız gelir yanıma ’’Yine ekmeği fazla kaçırmışsın babacım.’’ İşte böyle takiplerinden bir türlü kurtulamam, iyi ki de kurtulamam...

Buradan takip etme niyetinde olanlara sesleniyorum ’’Arkadaşlar beni takip edeceğinize işinize gücünüze bakın, ben kimseyi takip ediyor muyum, siz niye takip ediyorsunuz, çok mu önemli bir yerde dostlarınız ile yediğiniz güzel bir lokantada yemeği paylaşmak, unutmayın ki onu yiyemeyen garibanlar var.’’ Hiç bile inanmayın adının sosyal medya olduğuna, asosyal bireyler çıkıyor ortaya...

Şimdi aklıma geçmişten gelen ilginç bir anekdot resim geldi. Adam ölmüş musallaya koymuşlar cenaze namazı kılınacak on kadar kişi saf tutmuş, ahirete yolcu edecekler adamı. Altında bir yazı ’’Sosyal Medya’da beş bin takipçisi, arkadaşı vardı.’’ Gülerken herkes yanınızdadır, siz sizinle ağlayabilenlere değer verin derim...
( Türkiye'de En Düşük Takipçisi Olan Benim başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu