Cimbom şampiyon oldu sonunda. Tabi öbür takım oyuncuları haliyle üzülüyor. Gönlünü almak lazım öbür takımların taraftarlarının... Beşiktaş da çok iyi değildi bu sene, Fenerbahçe’de iyi değildi, Trabzonspor da haliyle iyi olmadığı için, onların içinde iyi olan Cimbombom aradan sıyrılıp şampiyon oldu...

Fenerbahçeliler, Beşiktaşlılar, Trabzonsporlular, Başakşehirliler üzülmeyin yahu bu lig daha yüz yıllarca devam eder, bu sene olmadı, hadi seneye de olmadı, hadi öbür seneye de olmadı, on beş yirmi sene içinde sizde mutlaka şampiyonluk görürsünüz... Dert ettiğiniz şeye bak yahu! Bak Almanya’da da Bayern şampiyon olamamış. İngiltere’de hakeza Manchester şampiyon olamamış. Moğolistan’da Ulanbaturspor şampiyon olamamış, Çin de Pekinsporgençlikgücü şampiyon olamamış... Onlar ağlayıp sızlıyorlar mı?

Çok çalışmanız lazım çok. Üzülmeyin o kadar, tabi sizin bir Mauro Icardiniz yoktu, bir Muslera’nız yoktu, sizin bir Kerem Aktürkoğlu’nuz yoktu, ondandır mutlaka... Şampiyonluk bu, nazar etmeyin ne olur, çalışın sizin de olur...

Son düdük çaldıktan sonra, şampiyonlukta gitmiş, sakın ama sakın ha eve gidip de hanımınıza çoluğunuza çocuklarınıza kızmayın, bağırıp çağırmayın. İşinizde gücünüzde yanınızda çalışanlar varsa sinirlenip de Fener şampiyon olamadı diye onlara fevri davranmayın... Sizi kızdırırlarsa onları işten atmaya kalkmayın...

Hem de ne demişler Türkiye’de herkes Fenerli doğar. Ancak gözü açıldıktan akıl baliğ olduktan sonra diğer takımlara Galatasaray’a, Beşiktaş’a, Ankaragücü’ne, Trabzonspor’a, Altay’a, Akçaabat Sebatspor’a başka başka takımlara dağılırlar... Neyse çok uğraştım Fenerliler ile sürçülisan ettikse af ola. Bir gün olur sizde beni kızdırırsınız... Kaçtım ben...
( Gönlünü Almak Lazım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 28.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu