Çift gördüğüm bir v/eda nükseden bakışlarında şehrin bense hummalı bir şiire meyleden kara deliğin ç/ağrısında saklı ş/aşkın aklım…

Ak sevda kara gün dostu.

Akçesi ömrün yiten ve biten biteviye sökülesi yürek kördüğümünde saklı imgelerden başımı alamadığım kadar da gidemezken kendimden.

Apartman topuklu bir aşk masalıdır kürediğim varamadığım yakası şehrin ve dik kale duvarları ardında s/aklandığım kalem ise hümayunu içimdeki s/onsuz aşkın ne marazası ne mahlûkatı yalnızlığın varsa yoksa ruhumun itikadı aşk nasıl ki şecerem ve işte İlahi Aşkımın nüansı saklı iken yüreğimin seccadesi pabuç bırakmadığım kadar iblise zulmün katarı kantarı masum bir hayat masalı Huda’nın eseri iken aşkın süremediğim saltanatı kimse kapışan iblisle.

Bir bedevi misali.

Tüten dumanı şiirin.

Tastamam yorgunluk ve kafiyeler bir düş pazarında saklı iken gerçekler.

Rengim beyaz.

Pembeden yanaklarım.

Alı al moru mor sevdam.

Turuncu güneşin idamesi aşkın çektiği ihtarname ve o dev/asa peyzaj saklı tutulası kabrinde yalnızlığın.

Metanet dilendiğim.

Sınandığı dirayetimin.

Fallara düşman falcılara uzak ve işte papatya falında saklı Çingene Kadın.

Çalgı çengi sahnede.

Şiirler ve şarkılar semiren yalnızlığın duayeni.

Kat çıktığım hidayete:

Aşkın dinmeyen esintisi ve işte huzuru bulduğum İlahi Ateşin her kıvılcımında saklı duygularım ve kürediğim önüm künyemde saklı iki ismim: kimine göre gül kimine göre yıldız babasının biricik tecellisi.

Teselli bulduğum annemin yüreği.

Tecrit edildiğim toplumun sönmezken feri.

Azadesi kuşların azığım ve azımsandığım ve gözümden sakındığım sevdiklerim en çok da annem.

Seyyahtır benim sevgim.

Sicilim temiz.

Aldığım temiz kâğıdı üst çekmecede.

Temyize giden bir sanık bulunduğu kademe kıdemi tescilli varsın olsun bir şeyler kalsın içinde ukde.

Umrem.

Dinmez uğultu.

Kalemin saf tuttuğu.

Affımı dilerken Rabbimden ne safiyet ne azamet ne de sonsuzluk.

Renkler solgun.

Düşler yorgun.

Ve işte bir ılık düş aldım ki kendimle ettiğim istişarede buz kesildiğim kaftanım yerlerde dinmez iken hücre hapsim her hücremle her zerremle kendimi adadığım İlahi Sevgim.

Sancılı bir tufan.

Sanrılar yoksun iken dünden.

Semada saklı yüreğimin izi.

Seferisi sözcüklerin boykot ettiğim kadar nefsimi ve zalimi…

Zuhur eden bir zulüm.

Hem masumum hem mazlum.

Yetmez dinmez mücadelem:

Siperimde saklı bir neferim sevginin izinde solan bir çiçek zemherinin zikrinde saklı fikrim ölümle dans eden imgelerim.

Sağanağın içime yağdığı kadar yağmalandığım.

Yakut gözlerinde annemin kâinatı ağırladığım…

Koruyucu meleklerim ve ilham perim aşkla aldığım abdest tutamağım hayata kalemin nüktesinde saklı girizgâhım ve gamlı notalar saklı solumda sağdıcım kalemin sağında adım attığım Besmele çekip başlarken güne devrik tahtımda ve dünümün yâdında bahtıma kaderime kederime razı.

 


( Seyyahtır Benim Sevgim... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 5.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu