En büyük yalnızlık ne zaman çekilir bilir misiniz,bayramlarda.
"Olur mu öyle şey,bayramlarda her  yer kalabalık olur,sende bir sorun mu var?"diyerek karşı çıkabilirsiniz ama etrafınızı biraz gözlemlerseniz bana hak verirsiniz.
Parası olan tatile gider siz arkalarından bakakalırsız.
Memleketlerine eş dost ziyaretlerine gidenler olur,imrenirsiniz.
O gün herkes farklı giyinir kuşanır,karşıdan seyredersiniz.
Eşlerinin ve çocuklarının ellerinden tutup alışverişe giderler,geçen zamana hayıflanırsınız.
Ne kapınızı  çalan  olur ne yüzüne bakan,boş çuval misali köşede yığılakalırsınız.
Yollar boş olur,caddeler,sokaklar boş,benim gibi gürültüye alışkansanız hüzün kaplar içinizi.

Huzurevlerindeki  pencerelerde bekleyen yaşlılarımızı,
Kimsesiz yurdundaki sevgiye ve ilgiye aç çocuklarımızı,
Hastane köşelerinde şifa bekleyip gözleri kapıda olan hastalarımızı,
Özgürlüklerine  kavuşmak için can atan mahkumlarımızı,
Aç susuz sokaklarda yaşamlarını devam ettirmek isteyen kimsesizlerimizi,
Uyutulmaya çalışılan sokak hayvanlarımızı ve son olarak ahirete göç etmiş tüm din kardeşlerimizin mezarlarını ziyaret edelim ki onlar yalnızlık  çekmesinler.

İyi bayramlar diliyorum herkese,en kötü gününüz bayramlar kadar şen şakrak olsun.


( Bayram başlıklı yazı berberce tarafından 16.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu