"Kim dünyanın en zengin adamı olmak ister?"desem"kim istemez ki" diyeceğinizi duyar gibiyim,kulağa da hoş geliyor değil mi? Düşünsenize dünyanın her yerinden tanıdıklarınız var,her yerde hisseniz,milyonlarca işçiniz var,vergi rekortmenisiniz...Uçaklar,yalılar,korumalar...

Komşularım ve akrabalarımdan çok tanıdıklarım var dünyanın  en zengin adamı sayılabilecek hepsiyle de muhabbet etmişliğim,bir bardak çay içmişliğim vardır hatta bir kaçıyla kanka bile olduk.
Bu adamların servetlerini hesaplamak için henüz hesap makinesi icat edilmedi,matematik profesörleri de işin  içinden çıkamaz.
Dünyanın en zengin adamı olmak için milyarder olmanıza gerek yok.
Kazancınızı dövize ve faize yatırmanıza gerek yok.
Petrol yataklarına veya altın rezervelerine  sahip olmanıza da  gerek yok.

Ayaklarınızı yerden kesip sizi istediğiniz yere götürebilecek külüstür bir aracınız,
Yemeğinizi pişirip önüne koyan bir eşiniz,
Balkonunuzda ele avuca sığmaz bir çocuğunuz varsa dünyanın en zengin adamısınızdır demektir.

( Dünyanın En Zengin Adamı başlıklı yazı berberce tarafından 20.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu