Şşşşşşşşş sesiz olun sessiz, Müslümanlar uyuyor, uyandırmayın sakın. Dünyanın bir çok yerinde, coğrafyasında şu mübarek günlerde kan, gözyaşı ve ölüm eksik olmazken, Müslümanlar mezhep savaşlarıyla ya da birbirlerine madik atmakla meşguller...

Uyuyun bakalım Allah bilir rüya filanda görüyorsunuzdur. Gazzelilerin rüyalarına kan doğranırken. Ninni de söyleyelim isterseniz size ’’Uyusun da büyüsün niiiinnnniiiiiii tıpış tıpış yürüsünnnnnnn ninnnnni.’’ Devam edin devam altın, gümüş, dolar biriktirmeye... Devam edin petrol çıkartıp silah satın almaya, ama o silahları da din kardeşlerinize doğrultmaya...

Beşiğinizi sallayanlar nasılsa, Sam Amca, İngilmanya, Yahudimanya... Kendileri manyak zaten sizi de manyaklaştırmış, mankurtlaştırmışlardır... Devam edin taharet musluklarınızı altından gümüşten yapmaya, bakalım o petrol bitince yanınızda yörenizde kalacak mı Sam Amca ve aveneleri O zaman göreceğiz ...ötünüzü...

Sakın ses çıkarmayın sakın, Filistinli Esma’nın, Gazzeli Hüseyin’in, Ram Allahlı İsmail’in, Batı Şeria’lı Halide’nin seslerini duymayın sakın... Onlar bu dünyaya şehit olmak için gelmişler zaten; öyle mi düşünüyorsunuz? Azıcık yaşamaya, azıcık hayattan zevk almaya hakları yok mu diyorsunuz? Fakirler, garipler zaten mi diyorsunuz?

Vicdanlarınız, cüzdanlarınızın arasına sıkışmış zaten. Gözleriniz petrolden, altından, gümüşten dolarlardan başka bir şey görmüyor... Kolalarınızı içip, hamburgerlerinizi yerken ettiğiniz, edeceğiniz göstermelik küfürlerin hiç bir etkisi olmayacak hala anlamadınız mı?

Meğerse bütün hepiniz hepimiz esaret altındaymışız da, aslında dünyanın en özgür yeri Filistin ve Gazze’ymiş... Esaret altındasınız hepiniz, Yahudi filmlerinin ve dizilerinin, onların arabalarının, ürettikleri spor aletlerinin, kahvelerinin... Bu sustuklarınızı hiç unutmayacağız ne bizler ne de Filistinliler, uyuyun siz uyuyun. Şşşşşşşşşşşşşşş! Ses çıkarmayın bütün insanlık uyuyor...
( Şşşşşşş Sessiz Olun Sessiz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu