Güvenilir kaynaklardan aldığımız bilgilere göre Sam Amca ve yeğenleri ekonomik olarak sıkıntıda imiş. Tabi tahmin etmişsinizdir sıkıntılarının neden olduğunu... Dünyanın en büyük silah şirketleri Sam Amca ve yeğenlerinin elinde olduğu için herhangi bir coğrafyada savaş çıkmazsa sıkıntıya girer Sam Amca ve yeğenleri...

- Yeğenlerim pek bir muhterem canlarım. Şu an da dünyada pek de bir savaş görünmüyor. Silah şirketlerinizi biraz sıkıntıya girmiştir. Sam Amcanız olarak sizin sıkıntıya düşmeniz, benim sıkıntıya düşmem demektir. O nedenle kışkırtıcı ajanlarımızın sayısını çoğaltıp, diğer dünya ülkelerine salmamız lazım diye düşünüyorum. Orta Doğuyu iyice karıştırmamız lazım. Şu sıralar Orta Doğu ve Afrika’da sanki az savaş, az kargaşa var gibi görünüyor bana...

Yeğenlerden biri - Vallahi Sam Amca ülkeleri karıştıralım diye çok uğraşıyoruz ama bazıları oltaya geliyor bazıları da gelmiyor, biz savaş mavaş istemiyoruz diyorlar. O zamanda darbe yapmak gerekiyor o ülkede onu da eskisi gibi kolay yapamıyoruz, insanlar biraz bilinçlenmişler, eskisi gibi kafaya alamıyoruz...

- Satın alın o zaman yeşil yeşil dolarlar ile diyorum yeğenlerime, ama eskisi gibi dolarlara rağbet etmiyorlar diyorlar, şaşırmış durumdayız ne yapayım ben Sam Amca olarak...

Bir Başka Yeğen- Şimdi bütün dünya milletleri bizden nefret etme aşamasına geldi bu son olaylardan sonra, Canım Sam Amcacım. Eskiden ne güzel kolalarımızı içiyorlar, hamburgerlerimizi yiyorlar Rambo’yu da kendi kahramanları zannediyorlardı, şimdi ne kola içiyorlar, ne de hamburger yiyorlar, Rambo da çok gözden düştü, kara kara düşünüyoruz Amcacım...

- Siz merak etmeyin bir yolunu bulur biz onları yine yolarız, yolmaya devam ederiz. Müslümanlar herkesi kendileri gibi bilirler, devam etsinler bakalım...

Bir Diğer Yeğen - Adamların inandıkları bir tane Tanrısı var ona da Allah diyorlar. Bizde ise üç tane, tanrı fazlalığı var, yine de baş edemiyoruz çoğu zaman bu Müslümanlarla... Zamanında ajanlarımız İran ile Irak’ı senelerce birbirine kırdırdı, uyanmadılar salaklar senelerce, şimdi öyle kolay kolay milletleri birbirine düşüremiyoruz, herkes kendi silah sanayisini geliştiriyor bize muhtaç olmadan, böyle giderse batarız... Silah Şirketlerimiz iflas eder... Rus’u gaza getirdik saldırttık, öbürüne dünya kadar silah sattık hala da satıyoruz, dua ediyoruz savaşlar bitmesin diye, savaşlar bir biterse dünya barışı filan olursa battığımızın resmidir...

- Benim Adım Sam Amca, dünyada biter mi kargaşa ve savaşlar? Ciya-k ciya-k bağırtırlar ajanlarımız devletleri... Uçak Gemilerimiz var... Daha bir sürü ülkeye çökmemiz lazım barış ve demokrasi getiriyoruz ayağıyla, ama onlarda uyanmış, bize ’’Bırakın bu ayakları bu ayaklar koktu.’’ diyorlar... Sizin anlayacağınız durum vahim bizim açımızdan... Haspalar paramızı bile kullanmıyorlarmış aralarında ki ticarette...
( Sam Amca Yeğenleriyle başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu