Nasıl yaaaaaaaaaa! Başlığı görünce hemen şaşırdınız değil mi? Nefret ederim kahve falından, kahve falına bakanlardan, bir de ''Fala inanma ama falsız da kalma cümlesini kurup üstüme boca edenlerden.'' Genellikle bizim ev de kahveyi bayanlar yapar, Allah var güzelde yaparlar... Bunların, yani fal bakmanın, faldan medet ummanın  ''Şeytan işi pislikler.'' olduğunu Kur'an da belirtir, ayet ile sabittir yani...

Tuzlu Kahve denen bir olay var ki onu da damatlık başından geçmiş olanlar mutlaka bilecektir kız istemeye gidildiğinde... Çok şükür ben de bir kere oldu, bir daha da olmaz inşallah Allah korusun bir ikincisinden. Otuz iki seneyi devirmek üzereyiz hanımcığım ile...

Aman ver şu fincanı da kahve falına bir bakalım, dediler mi, ben hemen oradan vınnnn, kaçarım başka yerlere. Hiç gerek yok. Ben kaçarken onlarda benim fincanı almış, peşimden koşarlar ''Amann abi dur ne olur bu sefer olsun bakalım falına, neyse halin çıksın faaalin.'' gibi cümleler kurarlar. Ben öncesinde ve sonrasında hazırlıklıyımdır, onlar benim fincanı ellerine aldılar mı, ben de müzik açarım bazen söylediklerini dinlememek için, sırf bana inat kızdırmak için yaparlar...

Bir zamanlar bir pasajda Ankara'da görmüştüm kadının vergi levhası var ve falcılık hizmeti veriyor. Çok şaşırmıştım gerçekten. Duvarında fiyat tarifesi var kadının, inanamazsınız ''Kahve falı şu fiyat iskambil falı şu fiyat, remil bu fiyat.'' Dur bakalım daha da neler göreceğiz memlekette... Şimdi de var mı bilmiyorum, belki kaldırmışlardır...

Geçen rüyalarıma girdi fal denen bu meret. Yine dostlarla kahve içmişiz, orta şekerli, kahve bitmiş ve benim fincanımı alıp benim falıma bakmaya çalışıyorlar, ben falıma bakmasınlar diye son hızla kaçıyorum, beni yakalıyorlar ve sımsıkı ipler ile bağlıyorlar, sonra birisinin elinde benim fincan bana falımı okuyor ''Senin yüreğin kabarmış, ama üç vakte kadar sana bir kısmet var, para gibi, çok zengin olacaksın, at var burada at murattır.'' filan sayarken kan ter içinde uyanıyorum ve oh ki oh çekiyorum derinden... Neyse ki çok şükür rüyaymış diyorum...
( İtinayla Kahve Falına Bakılmaz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu