Kuyruğu Balıksırtı örgülü beyin tasviri.

Nişanlım ressam arkadaşları ıle ortak tuttukları, resim galerisinde. okul arkadaşının yaptığı, kuyruğu balık sırtı örgülü beyin adlı tablosunun önünde tabloyu seyrederken, detayları anlamaya çalışıyordum. yanıma gelen resim sever misafirin,üstadım bu eserinizde ne anlatmak istediniz. Diyince telaşa kapılarak,çocuk heyecanı  yaşayan. resmi yapan arkadaşı çağırmağa giden. Şairim.

 Okullu sanatçılardı herbiri.

Yetenekli insanlardı.

O okula girmek zordu kabiliyet şarttı.

Öğretmenlerde cumhuriyetin çocuklarıydı.

 

Beyni  çok detaylı çizmişti.

Beyin için kullandığı renk olsun.

Beyin üzerindeki elektronların hareketleri olsun.

Balıksırtı örgüsü kıvrımları canlı gibiydi.

 

Çok emek vermişti.

Alıcı olan sanatsever misafire eser hakkında bilgi veriyordu.

Alıcı ve ressam anlaştılar.

Kuyruğu Balıksırtı örgülü beyin adlı tablo satılmıştı.

 

Her ressamın masrafları çıkmıştı.

Samimiyetime güvenerek merak ettiğim soruyu sordum.

Çok başarılı bir eser nasıl çizdin diye sordum.

Ciğerciden dana beyni aldım Çizdim. balıksırtı örgüsü biraz uğraştırdı.

 

Beyinde uçuşan dalgalanmaları nasıl çizdin diye sorunca.

O meslek sırrı söylenmez dedi.

( Kuyruğu Balıksırtı Örgülü Beyin Tasviri başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 8.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu