DEVLET İŞİ

-Suikast 120 metreden kaçış ihtimalinin sıfır olduğu mesafeden neden işlendi..
-2000 metreye kadar menzilli silah ve kaçma ihtimalini arttıran mesafe neden kullanılmadı?
-Yakalanmayacagı garanti edilmiş 20 lik çıtır katil hökümet görevlillerince mi  garanti edildi?
-Kaçış ihtimali suikastçının çatı da olması miting alanı içinde bulunması sebebi ile sıfır ama Keskin nişancı ,Suikastçıyı öldürerek delil karartması delillerin silsilesini kesmek için bir düğüm attı.Neden sağ kalcak sekilde vurmadı.Zaten daha aşağıda ve bacaklarından tepeden vurulabilirdi..
-Suikastçı ,Siyonistlerin dostu “müslüman ve hristiyanların”ortak  eyaleti diğer bir siyonist dostu Biden gibi Pensilvanya lı
-Alan taraması Dronlarla , helikopterler , miting alanındaki seyirci uyarısı ile yapılırken 5.kurşuna kadar keskin nişancılar neden bekledi..
-Eski başkanlarını mapusa göndermek isteyenler,mezarada göndermek isterler. Mi?

Torun Halili
( Devlet İşi başlıklı yazı HALİLİ tarafından 14.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu