Tek Tip İnsan
TEK TİP İNSAN

      Günümüzde yapmayı mecburmuşuz gibi bize dayatılan, bize aşılanan , yaşam tarzı olarak benimsetilen ,fikir çeşitliliğini kısıtlayan  tek tip insan modeli sunulmakta bize.
Araç olarakta iletişimde çığır açmış olan, medya da araç olarak kulunılmakta.
    
      Güzellik kavramını bile öznel yargılardın çıkarıp, evrensel yargılara taşımakta.
Günümüz genç neslin; fındık burun estetiği olması,dudak dolgusu yapması,silikon göğüs ve kalçalar yapması vs. hiç şüphesiz bu dediklerimi doğruluyor malesef. 
Bunları aşılarken , kullandıkları sihirli kelimeleri de MODA kelimesidir.
      İnsanların çoğu modaya uymak için de elinden geleni yapıyor.

      Bunlara örnek vermek gerekirse;

En son çıkan iphone markalı telefona sahip olmak

Bazı kesimler tarafından belirlenen giyim tarzlarına uymak

Medyanın bize dayattığı filmleri beğenmek zorundaymışız gibi beğenmek ve tavsiye etmek

Sağlık açısından sigaradan daha zararlı olan; Burger, kola, ketçap, mayonez vs. tüketmek 

       Bunlara elbette daha çok örnek verebiliriz .....
       Bu saydıklarımın hiçbiri kişisel beğeni ile elde edilmedi tamamen medyanın telkinleri ile insanın zihnine işlenmiş olan, kültürümüze düşman olan yaşam tarzıdır 
     Bu büyük projenin amacı ;belli bir kesimi zenginleştirirken, belli bir kesimi de fakirleştirip boyunduruk altına almaktır.  Ve başarılı olduklarını da söyleyebiliriz malesef.
  Bu yüzden İsrail ve Çinin bugün müslümanlara ve türklere  yaptığı zalimliğin gücünü , bu proje sayesinde aldığını söyleyebiliriz.

       Son olarak ta modaya çok güvenmemek gerekir. Sunacak bir şeyler bulamadığında annelerimizin köyde giydiği şalvarı moda diye yüksek meblalara bize yutturur ( Bu ara da yaşandı😅😅)

Not...
Tabii Bunu herkes için söylemiyorum ama geneline bakarsa dörtte üçü öyle insanlar günümüzde
( Tek Tip İnsan başlıklı yazı Hüseyin Ariz tarafından 19.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu