"Evi,arabası biraz da yakışıklı olsun,tertip düzenli ve temiz olsun..."
Yaklaşık elli beş yaşına merdiven dayamış bir ablanın evlilik şartları bunlar ve bir de ekliyor:"Başka bir şey istemem."
Kendisini yirmi yaşındaki bir genç kız gibi zanneden ablamız,daha ne isteyeceksin ki adamcağızdan?
Şimdiki devirde bir ev ve bir araba almaya zaten ömür yetmez,yakışıklılık konusunu bilemem.
Diyelim ki istediğiniz şartlarda birisini buldunuz siz o adama ne vereceksiniz,yaş itibariyle zaten o yaşlarda çocuk için evlenilmez..
Dünyaca ünlü birisi değilsiniz.
Bu aradığınız şartlar sizde var mı?
Sakın ola ki:"Yemek yaparım,bulaşık yıkarım,toz alırım."gibi çocukça cümleler kurarak komik hale düşmeyin!
Evlilik yaşının giderek yükseldiği, gençlerimizin beyinleri yıkanarak evlilikten soğutulduğu  günümüzde,bu şartlarınız kötü örnek teşkil etmiyor mu?

"Beni dünya turuna çıkaracak,Hacc'a götürecek"demiyor da malk mülk diyor sanki onlar  evliliğin ve huzrun anahtarıymış gibi,Allah ıslah etsin.

( Evlilik Şartı başlıklı yazı berberce tarafından 26.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu