Biz emekliler halimize şükrederken maaşlarımızın azıcık daha artması için çabalıyoruz. Allah devlete zeval vermesin ama biraz daha yüksek olsa maaşımız fena da olmaz hani... Zaman zaman sosyal medyada rastlıyoruz kısacık bir mesaj ’’Maaşınızın 25.000 Türk Lirası olmasını istiyorsanız sağ alttan beğenin.’’

Vallahi de beğeniyorum, billahi de beğeniyorum. Hem de dönüyor dolaşıyor üç beş kere daha beğeniyorum. Olmuyor, bakıyor arıyorum başka başka maaş artışı mesajı var mı, onu da beğeneyim de arkadaşlara ve de kendime destek olayım diye... Hakeza bendeniz de bir Bağ Kur emeklisi vatandaşım...

Arkadaşlar canlarım benim beğenmekle keşke olsa da bir şeyleri değiştirebilsek... Bu sosyal medya öyle bir şey ki ben hiç inanmasam bile bakarsın duyar ya da görür birileri de bizim maaşlar bakmışsınız bir an da bizi geçindirecek seviyeye gelmiş.

Faceye giriyorum beğeniyorum, olmadı Twıttıra giriyorum orada da beğeniyorum, sakın ha sakın beğenmiyorum önemsemiyorum filan zannetmeyin. Maaşım artacak da bir mesaj ile bende onu beğenmeyeceğim ne haddime...

Yemin billah face de ve diğer sosyal mecralar da yayınladığınız maaşların artırılmasını isteyen her mesajı gözüm kapalı onaylıyorum. Sayfamda da paylaşıyorum ama yine de bir halt olmuyor gibi geliyor bana. Olsun yine de vaz geçmek yok. Slogan atalım bari ’’Hükümet hükümet duy sesimizi işte bu emeklinin ayak sesleri emekli ile kimse başa çıkamaz hükümet hükümet kolla kendini.’’ Parti kursak emekliler tek başına yüzde altmış oy alırız billahi...
( Sağ Alttan Sol Alttan En Üstten başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu