Erkeklerin ve bu erkekler içinde en başta benim en nefret ettiğim işlerden birisidir Kavanoz Kapaklarını Açma İşleri... Bunları, kimse içine malzemeleri koyduktan sonra kapatan, o herifçioğluna artık ana avrat dümdüz gideceğim... Ha yok insan değil makineler kapatıyor diyorsanız o makineleri icat edenlere de bu sefer dümdüz gideceğim...

Niye bu kadar uğraştırır ki bir kavanoz kapağı insanı, anlayabilmiş değilim. Elimi ıslatıyorum olmuyor elimi kuruluyorum yine olmuyor. Elime bez alıyorum yine bana mısın demiyor. En sonunda insanın alıp kavanozu güm diye duvara çarpası geçiyor içinden, ama onu da yapamıyorum hanım gözlerini büyüterek bana bakarken...

Yerel Yönetimlerin, belediyelerin bir dolu kursları var. Buradan Belediye yetkililerine sesleniyorum bir şekilde ücretsiz Kavanoz Kapaklarını Açma Kursları düzenleyemez misiniz acaba? Benim gibi bu işlerden dertli bir sürü erkek var.

Geçenlerde rüyalarıma bile girdi bu kavanoz kapaklarını açma işi. Önüme üç dört tane kavanoz getirmişler açmaya çalışıyorum bir şekilde, birini açıyorum her nasılsa, başka bir kavanoz geliyor önüme, sonra başka birini açıyorum yine kavanoz geliyor önüme, üç dört tane kavanoz derken durmadan önüme kavanoz geliyor, tam en sonuncusunu açarken bileğim dönüyor, burkuluyor acıyla kıvranıyorum, terli bir şekilde uyanıyorum. Ne kabustu ama inanamazsınız...

Buradan hükumete sesleniyorum biz erkekler olarak bu konuda çok dertliyiz. Kavanoz kapaklarını açma işini arada sırada genç delikanlılar ya da bileği kuvvetli hanımlarında yapması için bir kanun çıkartılması acilen lazımdır... Kanun olmadı kanun hükmünde bir kararname ile de halledilebilir.

Zaten dünya kavanoz dipli bir dünya, birde biz bu kavanoz kapaklarını açarken telef olmayalım. Yahu kardeşim az sıkın ne olur şu kavanoz kapaklarını da tepemizi attırmayın biz erkeklerin. Bizden sonra o kapakları açacakları da bulamazsınız...
( Kavanoz Kapaklarını Açma Kursları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 7.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu