Ne var ne yok havalar nasıl oralarda? Siz de bana mı soruyorsunuz havalar nasıl diye, vallahi buralarda fena değil, bir gün ısınıyoruz, bir gün donuyoruz. Un var su var, eeee şekerde var, zaman zaman helvada yapıyor hanım hep beraber yiyoruz, tatlı severseniz zaman zaman sizde buyurun derim demesine de sonra şeker hastası tansiyon hastası olunca bana kızmayın...

Ne çok tarih yazarız biz farkında mısınız? Yirmi senede bir Avrupa Futbolunda şampiyon oluruz tarih yazarız. İlk defa sporcularımız yüz yıllık olimpiyat tarihinde atıcılıkta gümüş madalya alırlar tarih yazarız. Dört tarafı denizlerle ve göllerle çevrili olan ülkemiz Türkiye de ilk defa bir milli yüzücümüz final yüzer olimpiyatlarda tarih yazarız... Tarih yazmak bizim işimiz.

Domatesler biberler, patlıcanlar ne güzel ilham vermiş rahmetli Barış Manço’ya daha doğrusu Barış Mehmet Manço’ya... Onlardan bir de şarkı yaptı bizimde dillerimize pelesenk oldu. Eşeklere bile şarkı yaptı da bazı eşekler anlamadılar...

Taksi ve dolmuş şoförlerini bu aralar biraz saygısız buluyorum. Trafik cezası da yiyince niye bozuluyorlar... Yapmayın arkadaşlar, sizden başka trafik kurallarını aşırı derecede ihlal eden bir güruh var mı? Varsa da ben bilmiyorum...

Millet olarak dijital köleliğe doğru gidiyoruz haberiniz olsun. Senin, benim bizim çocuklarımız sabahtan akşama kadar ellerinde cep telefonları ya da tablet bilgisayarlar, çoğu zaman oyun oynuyorlar, bir iki tanesi bir şey okuyorsa okuyor gerisi nanay. Oğlum gözlerinize yazık, beyninize yazık değil mi?

Bu saatten sonra aşk meşk sevda hasıraltı bilesiniz. Varsa yoksa anlık haz alma ve tatmin olma durumları... Kızı da erkeği de aynı, çok azı istisna... Şırnak hangi coğrafi bölgede diye soruyorsun suratınıza mal mal bakıyorlar, bir de dalga geçiyorlar, ’’Şimdi bakıp Google amcadan sana söylerim.’’ diye de tersliyorlar, bakmadan söyle ulan burası senin memleketin hıyarto diyesim geliyor içimden...

’’Türkiye Cumhuriyeti’nin Olimpiyat Oyunları’ndaki yüzüncü yılına girerken, Paris 2024’teki Team Türkiye, 102 sporcusuyla ülkemize gurur dolu anlar yaşatmaya hazırlanıyor. 18 spor dalında yarışacak olan bu takımda, 54 kadın ve 48 erkek sporcu yer alıyor.’’ Güler misin ağlar mısın? Şimdiye kadar aldığımız madalya sadece üç ya da dört... Hadi çıksın çıksın ona madalya sayımız. Avrupa’nın küçücük ülkeleri bile on beş yirmi madalya alıyor... Nasıl ki ’’Sporcunun zeki çevik ve ahlaklısını.’’ istiyorsak yöneticilerinde aynı şekilde ’’zeki çevik ve ahlaklı ’’ olması lazım...

Sabah sabah ne siyaset miyaset yaptık ama, devamı bir daha ki yazıda. Bakalım o zaman erken seçimi konuşuruz memleket nereye gidiyor onu konuşuruz. Hatta bir yere gitmiyor mu, onu da tartışır illaki bir neticeye bağlarız. Siyaset diye başladık içimden gelmedi billahi siyaset bu kadar kirlenmişken havadan sudan bahsettik... Hadi kalın sağlıcakla...
( Birazda Siyaset Konuşalım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu