Bir laftır dolanıyor ortalıkta ’’Şeytanın avukatlığını yapmayın sakın.’’ filan diye... Kim bu şeytanın avukatları bilelim de bizde ona göre davranalım. Nasıl avukat olmuşlar, hangi baroya kayıtlılar, hangi hukuk fakültesini bitirmişler, bunları bilmemiz lazım...

Hayır yaptınız yaptınız şeytanın avukatlığını, şeytan sizin yaptığınız avukatlıkla beraat mı edecek suçlarından? İla nihai azap hak olmuş ona zaten, avukatlık yapsanız da yapmasanız da ahirette cezası da belli durumu da...

Şimdi işin gücün yoksa baro baro gez bu şeytanın avukatlığını yapan avukatları bir bir tespit et ve gerekli yerlere yetkili mercilere şikayet et... Mesela Ankara Barosunda kaç kişi var bu avukatlardan, hakeza İstanbul Barosunda, İzmir Barosunda bu avukatların sayısı ne kadar? Yoksa bunlar normal barolara üye olmayıp ayrıca kendilerine özel sadece şeytanın avukatlığını yapanların alındığı Şeytanın Avukatlığı Baroları diye bir kuruluş mu var?

Gerçek manada avukat dediğin zaman hakkı hukuku adaleti savunan insanlar gelse de aklımıza bir şekilde, şeytanın avukatları dendiği zaman, şeytanla kötülükle iş birliği yapanlar geliyor aklımıza, kafalarında kin ve nefret dolu dolu tabi ki unutmamak lazım...

Siz siz olun hiç bir zaman Şeytanın Avukatlığını yapmayın. Ben zaten yapamam, ne hukuk okudum bitirdim ne de avukat olmaya özendim. Sadece işte böyle yüzlerinize tebessümler ekmek için biraz kendi çapımda bir şeyler karalamakla, kafayı bunlara yormakla geçip giden günleri ve de hayatımı tamamlamayı düşünüyorum...
( Kim Bu Avukatlar Açıklansın başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 9.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu