Sam Amca’nın Merkez Bankasının devasa kasasında iki adet kardeş dolar, iki kafadar yan yana düşmüş sohbet ediyorlardı. Tabi çevrelerinde de bir dolu dolar öbek öbek onları dinliyordu... Zaten Sam Amca dolar hastasıydı, durmadan öbek öbek dolar basıyor, dünyaya pompalıyordu...


1. Dolar - Oğlum bak ben de yüzlüğüm sen de yüzlüksün burada yatıyoruz bir türlü sıramız gelmedi de şu dünya seyahatine çıkamadık.
2. Dolar - Haklısın birader bir çıksak şu devasa kasadan da artık, Orta Doğuya ya da Uzak Doğuya gidip biraz turalasak.
1. Dolar - İftira atıyorlar zaman zaman bize, kara para diyorlar, kirli para diyorlar. Hiç bir yerimiz kirli değil siyahta değil, halt etmişler. Evet ağa babalarımız zaman zaman uyuşturucu ya da silah alırken bizi kullanıyor ama, sonra ne oluyor?
2. Dolar - Ne oluyor bilader?
1. Dolar - Borsaya giriyoruz, kriptoların içine giriyoruz hamamda yunmuş yıkanmış gibi tertemiz olup çıkıyoruz birader.
2. Dolar - Salak lan bu insanlar gerçekten salak.
1. Dolar - Niye ki birader?
2. Dolar - Bizim gibi kağıt parçalarından medet bekliyorlar.
1. Dolar - Sahibimiz Sam Amca ve evlatları çok akıllı ama
2. Dolar - Hadi canım sende onlar daha da aptal, aptalında aptalı
1. Dolar - Nereden anladın?
2. Dolar - Dünyayı bu bizim kardeşlerimiz 100 lüklerle yönettiklerini zannediyorlar...
1. Dolar - Sence yönetmiyorlar mı?
2. Dolar - Şimdilik yönetseler bile bütün dünya Sam Amca ve yeğenlerinden nefret etmeye başladı bundan sonra bir bok olmaz bizden.
1. Dolar - Habire bas babam bas durmadan kardeşlerimiz oluyor.
2. Dolar - Olsun ne güzel işte.
1. Dolar - Sen o meşhur Türk Atasözünü bilmiyorsun galiba?
2. Dolar - Türk Atasözü mü, neymiş söyle de bizde bilelim...
1. Dolar - ’’Nerede çokluk orada bokluk.’’ der Türkler...
2. Dolar - Desene Sam Amcamızın işi bayağı zor.
( İki Kafadar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu