Biz bir Evliya Çelebi ile Marko Polo'yu bilirdik gezgin olarak şimdi de bu Abbas çıktı ortaya... Kim bu Abbas arkadaş hemen açıklayın bak sonra fena olacak... Misafir geliyor oturuyor, tam kalkacağı zaman ''Haydi eyvallah bize Abbas yolcu.'' iyi de kardeşim bu Abbas ile beraber mi gidiyorsunuz bir yerlere? Söyleyin bizde bilelim...

Şoförünüz mü, korumanız mı bu Abbas? Ya da bu Abbas gizli teşkilattan Abbas kod adı filan ama siz deşifre olmasın diye kimselere bahsetmiyorsunuz... Öyle mi acaba? Öyle ya herkes yola çıkarken Abbas'tan bahsederken Abbas'tan niye hiç ses seda yok, bilelim...

Bir başka ihtimal misafirliğe giden insanlar hep Abbas'tan bahsettiğine göre demek ki Abbas seyahat etmeyi çok seviyor... Değişik bir ihtimal göbek adları bu insanların hep aynı Abbas... Düşünüyorum düşünüyorum aklıma başka bir şey gelmiyor...

İyi de Abbas ile yola çıkınca ya da Abbas Yolcu olunca ne ile seyahat ediliyor bunu da en kısa zamanda bilmemiz ve öğrenmemiz lazım... Yol parasını Abbas mı veriyor, vermiyorsa acaba birisine mi yıkılıyor, bütün taksi dolmuş şoförleri Abbas'ı tanıyor da para mara almıyor mu?

Bir de şu meşhur şiirde geçer ''Haydi Abbas vakit tamam akşam diyordun işte oldu akşam.'' O Abbas'ın bizim Abbas ile bir ilgisi alakası akrabalığı var mı? Bunu da acilen öğrenmemiz lazım. Cümle neden hep Abbas ile kuruluyor? Kalkarken Haydi eyvallah bize İsmail Yolcu ya da ne bileyim Haydi Eyvallah Ali Kemal Yolcu demiyoruz da illa Abbas da Abbas...

Aklıma da gelmiyor değil, kesin bu Abbas'ın taksi veya dolmuş şoförleri ile veya seyahat şirketleri ile bir yakınlığı akrabalığı var. Ben bunu der bunu söylerim... Bir de anlamadığım yolcu Abbas ise siz niye kalkıyorsunuz misafirlikten daha otursanız Abbas giderse gitsin...
( Bu Abbas Hep Yolcu başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu