Sizde zaman zaman bu magandaların magandalıklarından bıkıp usanıyor ama bir şey yapamamanın sinirini yaşıyorsunuz mutlaka... Bu magandalar beyin özürlü olsa gerek. Düğün Konvoyu yapıyorlar, konvoyda bir sürü araba yolu kapatıyorlar. Kapatılan yolda bir ambulans hastaneye hasta yetiştirmeye çalışıyor yol bir türlü açılmıyor...

İllaki güvenlik güçleri bir şekilde bunlara ulaşıyor ve kişi başına on bin belki on beş bin Türk Lirası ceza kesiyor. Netice belli yani o parayı SS kuralıyla yani ya S ya da S mutlaka ödeyeceksiniz. Yok arkadaş yok, akıllanmak gibi bir olay. İnadına yapıyorlar ve cezayı ödüyor polislere öpülüyorlar...

O arabada sizin de bir yakınınız olabilir sayın ve de pek bir muhterem maganda kardeşler. O zaman bir taraflarınız yırtarsınız yol açılsın diye... Allah'ın imtihanı bu insanlara yaşattıklarınız illaki bir zaman sonra sizin de başınıza gelecektir...

Yasak olmasına rağmen hala düğünlerde tabanca olsun, tüfek olsun bolca kurşun atılmakta mermi yakılmaktadır... Ne oluyor o silah peş peşe havaya sıkılınca gelin ve damat daha mutlu bir şekilde mi gerdeğe giriyor? Birde bakıyorsunuz havaya ateş edilirken bir vatandaş yara alıyor veya ölüyor. Sonrası ömür boyu vicdan azabı, değer mi...

Takımı şampiyon olmuş, iyi ne güzel, aferin o takıma, o sporculara... O gece şehir turu da yapıyorsunuz ona da bir itirazımız yok da yok olmasına, havaya on kere yirmi kere ateş etmek nedir yahu!

Vay efendim yanından hızlı geçmiş, direksiyonu önüne kırmış mışmış... Silahı çekip bir anda önüne geçiyor. Şimdi herkeste cep telefonu hemen çekip polise veriyorlar işin yoksa uğraş dur ondan sonra, ispatı hemen yapılıyor.

Herkes de bir silahlanma merakı... Ruhsatlı ruhsatsız illaki bir yerlerden bulup arabanın torpidosuna koyuyorlar... Silah koyamayan beysbol sopası koyuyor... En ufak bir olayda hemen mermi ağzına veriliyor ya da sopa çıkıyor...  Can yahu bu can! Ben karıncalara bile yanlışlıkla basmayayım diye bahar ve yaz aylarında yere bakarak yürürüm, siz bir insanın canını nasıl almaya yelteniyorsunuz? Bunları anlamamızı beklemeyin...

Buradan Magandalara sesleniyorum, vaz geçin artık bu kıroluklardan magandalıklardan. Yol kapatıp arabalardan inip göbek atmaktan vaz geçin. Hayır akıl dağıtılırken siz neredeydiniz acaba? Sakın bizim haberimiz yoktu akıl dağıtımından, biz tatildeydik filan demeyin, inanmam, sadece ben değil kimse inanmaz... Sizler için belki Akıl  Dağıtım Merkezleri kurulur ileride...
( Magandaların Akıllanması İçin Akıl Dağıtım Merkezleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu