Kapıyı tak tak vurup içeri girer... Psikiyatr Hanım karşısında durmaktadır...

- Evet nedir derdiniz?
- Çok içime kapanık biriyim doktor hanım
- İçinize kapanıksanız dışınıza açılın o zaman hanımefendi 
- Nasıl açılayım ben hep böyleyim 
- Bir şekilde açılmanız lazım ama hayat böyle geçmez. 
- Bende biliyorum böyle geçmez açılayım diyorum olmuyor ancak birileri beni açarsa...
- Kim açacak?
- İşte beni yakalayıp midye tava yapacaklar, onların biraz açması lazım.
- Haaaaaa! Anladım kendinizi midye zannediyorsunuz.
- Zannetmiyorum, ben midyeyim zaten...

Aynı psikiyatr değişik bir gün...

- Buyurun birde sizi dinleyelim.
- Ahhhh! Doktor Bey Ah!
- Ahlarla vahlarla geçiyor ömrünüz desenize...
- Ben nasıl ah etmeyeyim doktorcuğum?
- Sıkıntı nedir?
- Dünyanın yükü omuzlarımda...
- Ne yapalım bizimde omuzlarımızda...
- Ama ben evimi sırtımda taşıyorum?
- Biz de taşıyoruz.
- Öyle değil öyle değil...
- Ya nasıl?
- Ben kaplumbağayım çok yoruldum efendim. Kiraya bile veremiyorum evimi illaki benim sırtımda, bir türlü inmiyor. Ne yapmam lazım.
- Kaplumbağalıktan kurbalığa terfi etseniz.
- Oluyor mu öyle?
- Bir deneyin belki olur? Sırada ki.....

Başka bir gün Psikiyatr değişmedi...

- Hoş geldiniz buyurun.
- Çok dertliyim doktor hanım.
- Anlatın bizde bilelim derdinize derman olalım.
- Benim sürekli burnum akıyor.
- Yaaaaa! Ama o zaman dermatolojiye gitmeniz lazım.
- Dermatoloji çare bulamaz doktor hanım.
- Neden bulamasın ilaçla iğneyle hallederler bir şekilde.
- Halledemezler doktor hanım. Benim burnum yaz kış akar.
- Ön yargılı olmayın. Tıbbın elinden bir şey kurtulmaz.
- Doktor hanım ben bir salyangozum, yani sümüklüböcek  nasıl durdursunlar benim sümüklerimi?
- De get yahu! Sen de benimle maytap mı geçiyorsun, al bir kağıt mendil sil sil dur...
- Öyle desene be doktor civanım...

Psikiyatr çok çalışıyor...

- Sıradakinin bir sonrasında ki geeeeeeel!
- Doktor hanım merhaba.
- Lafı geveleme hemen konuya gel. Nedir problem sen de geçinememekten filan mı dem vuracaksın yoksa?
- Yok doktor hanım yok, ben durmadan ağlıyorum.
- Hmmmm ilginç bir vaka. En sevdiğim.
- Niye ağlıyorsun? Memleketin durumuna üzülüyorsun kesin ondan ağlıyorsun ya da ya da dur buldum Fenerbahçe Avrupa Kupalarında başarı kazanamadı bir türlü ona ağlıyorsun.
- Yok yok doktor hanım ben yediklerime ağlıyorum.
- Acılı mı yiyorsun evladım ondan mı ağlıyorsun yoksa? İsot mu koyuyorsun yediklerine?
- Ben geyikleri ceylanları yiyorum sonrada ağlıyorum işte ne bileyim duygulanıyorum. Niye ben bunları yedim diye kendi kendimi yiyorum.
- Seni hınzır seniiiiiiiiiiii! Timsah Gözyaşları seninkisi... Söylesene be timsah olduğunu. Hadi çık bakayım çık sen de naşşşş!
( Sizi Gidi Psikolojisi Bozuklar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 30.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu