Hemen kim diyeceksiniz? Kim bu sana ayak  bağı olanlar? Size bir şey diyeyim de ister inanın ister inanmayın bunlar insan filan değil. Ha sizde diyeceksiniz ki ayağına ya da bir yerlerine bağ oluyor sana zorluk çıkarıyorlarsa haklısınız insan değillerdir hele de bu devirde... Yok, yok öyle değil bunlar harbiden bildiğini ayakkabı bağları...

Benim spor ayakkabı bağlarım bunlar. Yolda yürürken zırt pırt gevşiyorlar çözülüyorlar ve de beni sinir ediyorlar. Bir an da gözüm kararıyor ayakkabımdan çıkartıp üstünde tepinesim geliyor. Sıkıda bağlasam olmuyor gevşek de bağlasam olmuyor...

Bazen tam metroya binecek oluyorum zırt bakıyorum o an da ayakkabı bağlarımdan birisi çözülmüş. İçimden yüzüne karşı küfür ediyorum etmesine de bir şey olmuyor... Öyle bön bön bakıyorlar, hatta bakmıyorlar bile ben baktıklarını zannediyorum, zannettiğimle kalıyorum...

Ben, bundan sonra, size yapacağımı biliyorum ayak bağlarım. Bir daha bağlı mağlı ayakkabı almayacağım. Sağlam bir çekecek olsun elimin altında, hiç bağlı ayakkabılara filan gerek yok. Ne uğraşacağım sizin bağlarınızla... Yok çözüldüydü, yok çözülmediydi... Siz düşünün bundan sonra kaldırırım bir kutuya öyle zıbarır yatarsınız kürek mahkumu gibi...

Eğer ki ayakkabımın üstünde öyle uslu uslu durmaya bir daha öyle zırt pırt yerde açılmamaya söz verirseniz, düşünürüm bende sizinle bir daha dışarı çıkmayı... Yok eğer, dediğimiz dedik çaldığımız düdük, biz istediğimiz yerde çözülürüz seni de gıcık ederiz filan diyorsanız, o zamanda benden günah gider, siz bilirsiniz. Gün yüzü göremezsiniz...

Sizden başka bir sürü bağlı ayakkabım var, onlarla da çıkıyorum zaman zaman hiç sizin gibi artistlik yapmıyorlar, beni de üzmüyorlar. Sayıyla mı verdiler ulan sizi bana? Hayır bağlarınızı değiştireyim diyorum ama yine aynı haltı yapmayacağınızdan emin olamıyorum. En iyisi vereyim bir garibana belki ona bana yaptığınız gibi yamuk yapmazsınız... O zamanda ağlayıp sızlamayın sakın ''Ağabey biz senden memnunduk yapma bunu.'' diye...
( Ayak Bağı Bunlar Bana başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu