Hele de bu devirde herkesten elektrik alamıyorsunuz... Bedaş'tan, Tedaştan Başkent  Elektrik ya da  Gediz  Elektrikten  aldığınız, alacağınız elektrikleri kast etmiyorum tabi ki... İnsanlara elektriğimizi verip, onlardan elektrik alabiliyor muyuz? Bu elektrik güzel bir elektrik herhangi bir ücrete tabi değil.

Alıyorsunuz, veriyorsunuz elektriğinizi. Bazen pozitif olsa da bazen de negatif olabiliyor alıp verdiğiniz elektrikler. Hele de bu devirde iyi ve sağlam bir dost bulmak gerçekten çok önemli... Her şey paraya ve menfaate doğru evrilirken, dost aramak dost bulmak onunla pozitif elektrik alış verişinde bulunmak mesele...

Ekonomik zorluklardan dolayı herkesin tepesinin tası atmak üzere ya da atmış durumda. Tepesinin tası atanlarda psikologlara gitseler bir dert gitmeseler bir dert, en ucuz doktor, psikolog ücreti bin lira iki bin lira neredeyse... O zaman işte o pozitif elektrik aldığınız insanlar devreye giriyorlar, bir kahve içimi ya da bir çay içimi mesafedeler...

Bu devirde tensel iletişim çok önemli. Birinin elini kuvvetlice sıkıp sonrada bayram seyran bile olmasa sarılıp kavrayabiliyorsanız vücudunuzla ne mutlu sizlere... Sizin elektriğiniz ona, onun elektriği de size geçiyor bir şekilde... Kaybetmeyin sakın bu tip insanları, tabi onlarda sizi kaybetmesin...

Bazı zaman bir toplulukta, otobüste, metroda, sokakta kavga çıkartmaya, tartışmaya meraklı agresif manyak tipler vardır. Edebiyat sitelerinde bile var siz bakmayın şiir ya da yazı yazdıklarına, dengesiz ruh hastası insanlar bunlar, az da olsa aramızdalar. Geçmiş zamanlarda vardı böyle bir tip kendini Nobel'e aday filan zannederdi... Öldü gitti  sonra... Bunlarında negatif elektriğinin size geçmemesi için yapılacak en güzel şey hiç muhatap olmamak, yazılarını okumamak en güzeli... Kendi negatif elektrikleri ile debelenip dursunlar...

Siyasetçiler arasında da vardır mutlaka pozitif elektrik üretenler ve negatif elektrik üretenler. Seçimden seçime bizi hatırlayıp geçim zamanımızda kaybolanalar. Bizde onlara seçim zamanı negatif elektriğimizi negatif oylar olarak vereceğiz ki biraz akılları başlarına gelsin de kendilerini dev aynasında görmesinler...
( Elektrik Aldıklarınızı Kaybetmeyin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu