Sonbahar geldi gelmesine de dikkat etmek lazım. Çınar ağaçlarının çevresinde fazla dolaşmayın maazallah yaprakları filan kafanıza düşüp sizi yaralayabilir... Bir yeni yetme çınarlar var bir de asırlık çınarlar var, onların yaprakları daha da bir ağır oluyor benden söylemesi...

Odun kömür yakıyorsanız stoklarınızı yapın şimdiden. Tabi kestane stokunu da unutmayın. Sadece sobanın üstüne atacağınız kestaneleri çizin. Öbür türlü kestaneye dikkat edin çizdirmeyin. Sonbahar size merhaba dediyse sizde ona merhaba yada aleykümselam diyebilirsiniz. Ama yine de bu sene çok geç kaldın bir daha olmasın bak karışmam gibi sitemlerde bulunmayın hiç iplemiyor diyeyim size...

Yaprak Dökümü derler sonbahara, biraz yaş almış akrabalarınız varsa onları sık sıkı ziyaret edin belli olmaz bakarsınız bir varmışlar birde yokmuşlar olurlar... Sonra üzülürsünüz. Artık çocukları, zibidi tayfasını sokaklarda pek göremezsiniz, okullar başladı ne de olsa...

Dışarı çıkarken mutlaka o günkü hava raporunu da dinleyip aklınızın bir köşesine not etmeyi de unutmayın derim. Birde o büyük marketlerden aldığınız kornet dondurmaları veya paket dondurmaları unutun artık onlar ile bir güzel vedalaşın. Gerçi şimdi yaz ile kış farkı kalmadı dondurma olayında kışında var ama yine de dikkat etmek lazım...

Bu arada arabanızın kışlık bakımlarını da yaptırmayı unutmayın eğer yollarda kalıp sıkıntı çekmek  istemiyorsanız. Bu arada ne mutlu hanımlara, onlarında gün toplantıları başlar artık, erkeklerin dikkat etmesi lazım, o günlerden kalanları yerken bir kere daha düşününde idareli filan ölçüyle yiyin abartmayın lütfen...

Vatandaşın biriside sonbahara başka bir gözle bakarken neler demiş neler ''İlkbaharı yazı boş ver herkes aşık olur o mevsimlerde seveceksen bir insanı sonbahar yağmurları üzerine yağarken seveceksin.'' Budur işte sonbahar. Adının başında ki sona takılmayın her son da ayrı bir başlangıcın habercisi değil midir? Sonbahar sonrası yeni başlangıçlar bekliyor olsun hepinizi...
( Sonbahar Merhaba Dedi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 30.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu