Kendini Sevmekle Baslar Her Sey Sonra Sonsuzluk Ve Ötesi 2

Kendini sevip kabullenemiyorsa insan, sonrasi onun bunun kulu kölesi ve her eziklige egilip bükülmeyi onur yahut kazanc sayan kabulün alistirildigi sekilci soyut cila foya maske furya ve gösterislilige her seyini yitirmis kaybetmis afyonlarin dürtüp güdümledigi  adanmis kurbanliklar soytariligidir.

Insanlik önceligine dair hic bir duyum, yaklasim, ilgi, bag, duyarlilik, caba, saygi , haysiyet, kisilik, vicdan, ahlak, karakter, iliski, iletisim  ve hassasiyeti  olmaksizin, her firsati denetimli gözetimli cullanislarin ganimeti bilen ve her maksattan sadece  yüksek kazancli güc ihtisam gösteris ve servet getirisi saglamaya odakli hirs, ihtiras, yaris, kavga, endise, siddet, bozgun, nizah,gerilim, yozlasma, yobazlasma, korku, rezillik, zorbalik, cehalet, ukallalik, kabalik, saldirganlik  cevrim carki külliyatinda tabutlastirilmis kalabaliklara yedire yuttura alisilmis kaniksamalarin herkesi kendine yabancilastiran kisir döngülerle birbirinin mutsuzlugundan mutluluk paydasi cikartici aciyi, sefilligi, zavalliligi, kullugu, biati, ezikligi ve kimliksizligi azdirip kudurtanlarin en saglama aldigi emeksiz zahmetsiz kaynak, yaratilmis suni gündemlerle herkesin dayatilan her insanlik disi mahluklasmayi duyarsiz tepkisiz sürü bagisikligiyla kabullenmesinin ALGI YÖNETiMi, caresizlikler ve sinirsiz sonsuz ölümcül YALNIZLIK`tir.

 Bu yüzden insanlik cogaldikca azip kudurup cogalan hastaliklar ilac sanayisinin bulunmaz serveti ve nigmet kaynagidir. Aklini fikrini sözünü sorumlulugunu cesaretini özgürlügünü sorgulamasini bellegini sayginligini aidiyetini kimligini edebiyatini dilini kültürünü karakterini ve kisiligini SÜPER MARKA soygun ve sömürü ( her renkli süslü dayatmayi itirazsiz adanmis kulluk kölelik bagimliligi doyumsuzluguna  alistirip kudurtan ) tezgahlarinda birakarak siddetin dozu kaniksandikca her kisi kendine daha cok ihtiyac tüketimi artiran görgüsüzlüklerin, cirkefliklerin, ayri gayriliklarin, nefret tohumlasmalarinin, kin güdümlülüklerinin, suc ve sabika makinalasmalarinin, tahammülsüzlüklerin, sapkinliklarin, cinnetlerin, hukuksuzluklarin, hortlakliklarin, ahlaksizliklarin, vahsiliklerin herkesi ayni kiyamete esitlendigi degerlerinden yozlasmis, toplumsal aidiyetini ve sosyal iliskili bagisikligini kaybetmis, egitimini ilmini ve itibarini kara cahilligin üfürükcülügüne ve tarikatlasma zindanlarina rehin vermis,  huzuru dirligi düzeni geri dönüsü olmayan yikim ve tahribatlara dagilmis bozulmus kulluk köleligin esaret günlük güncesi de , hükümranlik keyfiyetini ve ganimet capulculugunu her seyin önceliginde tutan bu niyetli soyguncu vurguncu ve sömürülerin cevher ganimeti ve talan mülküdür.

Bugün aciklanan YÜZDE ALTMIS ÜC kira artirim oraniyla zaten gidada giyimde ulasimda iletisimde ve nicelerinde hayat standarti ve yasam kalitesi sürekli denge bozup bagimlilik ve muhtaclik artiran sefil sürgünler dipsiz derinligi bulandiran haydut haramilik carkinda kimin muhasevbecisi ve adam-kadinlari olduklarinin millet vekilciligini oynayanlar bazindan…

Yan yana hizaya getirilmis cikar öncelinive her firsattamn mutlak kazancla cikmayi  her degere takas eden isgal ve sömürüler yapilanmasi olan  BOP SÜPER MARKETiNDE,  holding, medya, magazin, mafya, banka, borsa, TARiKAT , Asiret, Mütahit, Mimar, Mühendis coklu cikar ortakligi koalisyonunun son ceyrekliginiyse, Hedepe`yi Pekaka`nin meclisteki uzantili Teröristi ilan eden IKI YÜZLÜ siyasetiyse- agzina geleni sayip sövüstükleriyle kucaklasip Zafer Naralari atmanin el ele tutusmasina poz kestigi gibi, artik millet vekiline kiyak emeklilik saglama rampasi ve aclik yokluk gibi bütün sinirlarin üstünde maas ödeyerek SUS PAYI nitelikli konforluk koltuklara tünemeyi vaat etme disinda hic bir islevi olmayan MECLiS`in acilisi sirasinda- terörist ilan ettigiyle birbirine siritan suratlarla tokalasmasi; kendi menfaatinden baska hic bir derdi, davasi, kaygisi, ilkesi, ülküsü, ilmi, kisiligi, kimligi, birikimi, yetiskinligi, düsüncesi, akli, vicdani, sorumlulugu, hakkaniyeti, hakikatliligi, saygisi,donanimi, niyeti, egilimi, kararliligi, durusu, yetkisi, irradesi, idraki, algisi, aliskanligi, kanaati, samimiyeti, yakinligi, felsefesi, gayreti, gayesi cabasi, LAiKLiGI ve LiYAKATi  olmadigina dair AKEPE kaplamali inanc  kimlik ve tarihi degerlerden istismar maskesini düsürerek MEHEPE-ÖZGÜR ÖZEL ASOSYAL DEMOKRAT diyalog repligiyle kendi kendilerini resmen, SIYASETEN ve nasil aptal yerine koyduklari toplumsuzlugun yagmalanmis yikilmis degerler mülkünü sahsi ganimet önceliklerinin düskünleri ve kovalayicisi olduklarini BOP beyannamesi itirafiyla  ihbar eden devre düzenek olarak tarihe gectiler.

 

…lafin daha ötesi siirin hakkiydi hep…

 BULUTLARIN SEYRiYLE
Soguktu
Ve etegi dizi zehirlerle kirlenmemis beyazliktaydi kar
Yolcularina vaktinde gelip giden otobüs duraklari gibi sonbahar kadar sakin
Kenar semtlerin ormanlariyla kizaran yapraklar gün sarisi
Poyraz postasi
Ekim serinliginden
Sallanir dururdu bir pinar bir salincak ve bir kavak
Sokaktan dönüp caddeden savustugunda bozkirin yolu ve bulutlarin seyri
Kapisini calinca kar getiren dünya vilayetine sapar
Pilak döner
Piyano calinir
Atesin kudurdugu laminatsiz zeminde sobalar ve sömüneler iceri cagiran davetine
Kar gibiydi
Kostak beyazindan gülteni kadinlarin
Ve körükledikce yanan kor gibiydi sehvetin rengiyle revan askin sarabi
Halen bu zamandir 
Muhabbetine doyumsuzlugun dili dudaklari
 
Seyfi Karaca………Ekim / 24

( Kendini Sevmekle Baslar Her Sey Sonra Sonsuzluk Ve Ötesi 2 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 3.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu