''Düzce'de polis ekiplerinin motosiklet sürücülerine denetim yaptığı esnada ilginç bir olay yaşandı. Kendisi kask takarken, yolcusunda kask bulunmayan sürücü, "Ben alo dediğim zaman 10 tane kask gelir, bana yazma ceza." dedi.'' BASINDAN

Vurdumduymazlığın artık tepe noktaları bunlar. Sanırım adamın kask şirketi var ya da kask üreten bir firmanın ana bayisi... Ne olmuş yani arkamda oturan adam kask takmadıysa, adamın belki başı ağrıyor onun için takmıyor hemen ceza mı yazmak lazım? Kask dediğini nedir Türkçe Sözlükte K harfinde bir kelime...

Ulan geri zekalı, ulan dingil, ulan hıyarto sana daha ne demeli bilmem ki... O motosikleti sürerken kaza yapsan ve o arkandaki kasksız adam ölse ya da yaralansa direk suçlu duruma düşeceksin, bunun da farkında değil misin? Adama kask taktırmadığın için hakkında dava açılıp dünya kadar tazminata mahkum olursun...

Sosyal Medyada olsun normal medyada olsun böyle tutarsız kişilere çok rastlıyoruz. Alo derseymiş arkadaşları sağdan soldan bulup on tane belki yirmi tane kask getirirlermiş arkadaşa. Haksız durumda iken zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışan tipler bunlar...

Olur mu? Bunlar hep kompleksli tipler bir telefonla ne olacak canım her şeyi hallederiz havasındalar. Her şeye rağmen fazla muhatap olmayan ve sakin kalan emniyet güçlerini tebrik etmek lazım. Ben polis olsam bazılarına direk dalarım dayanamam bunların ukalalıklarına aymazlıklarına, benim gibi de düşünen bir dolu insan vardır...

Kural tanımayanların, polislere ukalalık yapanların bir kere de olsa canı yanacak ki  aynı şeyleri defalarca yapmaya kalkmasınlar. En çok da şu düğün dernek ve asker uğurlama ayaklarına yollarda trafiği tehlikeye düşüren geri zekalılar ceza yiyince çok hoşuma gidiyor... Geçenlerde şak diye bacağından vurdular artistlik yapanı... Yüreğim yağ bağladı... Yine de çok sabırlı insanlar kutluyorum polis kardeşlerimizi...
( Alo Kask başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu