Sam Amcanın veletleri ile Acemi Oğlan birbirlerine şakacıktan kafa mafa tutuyorlarmış. Acemi oğlan ''Bak sana gece yarısı dronlarla bomba momba yollayacağım Salamoncum ve biraderi Mişoncuğum haberin olsun.'' diyor. Sen de bana yollarsan cevabi olarak fazla da hasar verme, olur mu canımın içi, diyor. Ben bu Acem Milletini uyutmak için böyle savaşıyormuş gibi yaparım  zaman zaman, aman çaktırmayalım... Dostlar savaşıyormuş gibi görsün...
 

Salamon ile Acem oğlan telefonlaşırlar şeffaf renkli telefon ile...



- Aloooooooooo! Aloooooooo! Salamon, biraderim bak biraz sonra sana saldırı düzenleyeceğim haberin olsun. Mümkün mertebe boş arazilere düşürmeye çalışacağım sen de ona göre tedbirini al da kimseler ölmesin.
- Tamam tamam haber verdiğin iyi oldu Acemi Oğlan. Zaten bir çoğunu bizim demir kubbe yakalar havada bir ikisi de düşsün boş arazilere... Bende sana cevaben yarın ya da öbür gün  yollarım beş on füze sayemde içteki huzursuzluğunu biraz olsun engellersin... Sen yine dindaşlarına düşmanlığına devam et... Sakın bırakma hemi...
- Vallahi sorma Salamon'cuğum sayen de senin düşmanlığın ile insanlarımı bir güzel uyutuyo..... Yok yok yanlış söyledim, ''kimse duymadı değil mi''  bir arada tutuyorum diyecektim. Ne mutlu bana...
- Aslında sana da biraz demokrasi getirsek fena olmaz hani Acemi Oğlan... Demokrasi deyip geçme biz demokrasi getirdik mi ne güzel olur oralar, hep bizim mallarımızı kullanırlar, biz de onların baştaki mal'larını kullanırız...
- Demokrasi bize uymaz be Salamon.
- Niye uymasın, Acemi Oğlan hemen her şeyin olur. Hamburger mamburger yersiniz, Amerikan Kovboy filmlerini, dizilerini seyredersiniz, bizim arabalarımıza binersiniz. Sakızlarımızı çiğner, çikolatalarımızı yersiniz... Çocuklarınız bizim muhteşem çizgi filmlerimizi izler...
- Biz böyle iyiyiz mollalarımızla ...
- Bu P ve K ve K ya da sizde bizim gibi desteklerinizi kesmeyin sakın. Türkleri oyalamamız lazım ki fazla atılım yapmasınlar savunma sanayilerinde...
- Onda haklısın bak. Silah da veriyoruz bunlara ama yine de bir ..ok yiyemiyorlar...
- Bak bu nükleer mükleer işlerini bırak  be dostum. Bizi de sana saldırmak zorunda bırakma. Zaman zaman senin adamlarını dolarlarla bitcoinler ile satın alıp içeri de bir kaç küçük operasyon yapıyoruz birilerine ama umarım kızmıyorsundur  bize...
- Biz zaten yapamayız da dostlar alışverişte görsün işte içtekileri uyutuyoruz biraz anlamışsındır. Mecburuz buna yoksa yürüyüş miting filan yapıyorlar... Petrolünde yavaş yavaş sonu geliyor ne yapacağız bilemiyorum elektrikli arabalar aldı başını gidiyor...
- Acem Oğlan bizim gazımızla senelerce Irak ile savaştın, sekiz on sene, bu kıyaklarını hiç bir zaman unutmayacağız biz de senden sonra Saddam'ı alt ettik. Baştan iyi idi Saddam sonra sözlerimizi dinlemez olunca biz de Sam Amca ile beraber ipini çektik. Kendi adamlarına idam ettirdik O'nu...
- Neyse ne ara sırada bombasız mombasız bırakmayın ki Salamoncuğum ben de içtekileri dizginleyeyim de fazla seslerini çıkartmasınlar... Hadi canım benim öptüm araşırız yine...
- Tamam habersiz çakmayalım birbirimize gösteriş bile olsa... Nasılsa Danışıklı Söğüşleme yapıyoruz...


Bu arada Sam Amcaları da olanları ellerini ovuşturarak ve viskisini yudumlayarak sessiz ve derinden izliyordu...
( Danışıklı Söğüşleme başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 7.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu