Hayatınızı adadığınızı düşündüğünüz evlatlarınızdan ileride güzel günler görmek istiyorsanız, onlar yüzünüzü güldürsün, saygıda, sevgide  kusur etmesin, etrafınızdaki insanlar çocuklarınız hakkında övgüyle bahsetsin diliyorsanız...

Sabahları günaydın diyerek uyandırmayı, akşamları iyi geceler dileyerek uyutmayı, yemek yediğinizde eline sağlık, afiyet olsun demeyi, misafir geldiğinde hpşgeldiniz demeyi, birisinin misafiri olduğunuzda rahatmısınız, birşeye ihtiyacınız var mı diye tatlı dil güler yüzünüzle davranmayı, birini iş yaparken gördüğünüzde kolay gelsin demeyi, yaşlı, hamile, hasta birini elinde ağır çantalarla gördüğünüzde yardım edebilirmiyim demeyi, en önemlisi güler yüzlü, tatlı dilli olmayı onlara örnek olarak göstermeli, yaşatmalısınız.
       Siz örnek olmaz, bunları yapmazsanız çocuklarınız da öğrenmezler. Böyle güzel davranışlar kitaplardan değil aileden öğrenilir. "Ne ekersen onu biçersin,, der atalarımız... ,
        Aslında yazmak istediğimi tam toparlayamadım ama birşeyler karalamak geldi içimden. Yorgunluğum vesilesiyle affola... 
Sakine Bahadır
12.10.2024
( Ne Ekersen Onu Biçersin başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 12.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu