ŞİİRSEL HAYATLAR
20.BÖLÜM:RECAİ'NİN ÖLÜMÜ
(FİNAL)
• “Es Salatu Ve’s-Selamu Aleyke Ya Rasulallah!
• Es Salatu Ve’s-Selamu Aleyke Ya Habiballah!
• Es Salatu Ve’s-Selamu Aleyke Ya Nûre Arşillah!
• Es Salatu Ve’s-Selamu Aleyke Ya Hayra Halgillah!
• Es Salatu Ve’s-Selamu Aleyke Ya Seyyidel Evveline Vel Ahirin!
• Vel Hamdü Lillahi Rabbil Alemin!”
İMAM:Mahallemiz sakinlerinden Nesrin Hallice'nin terier cinsi köpeği Recai vefat etmiştir.Cenazisi ikindi namazına müteakip camimizden kaldırılıp mahallemizin hayvan mezarlığına defnedilecektir.Allah rahmet eylesin.
         Sinir krizi geçiriyordu Nesrin.Yirmi yıldır gözü gibi baktığı terier cinsi köpeği ölmüştü.Nesrin'i sakinleştirmek mümkün olmasa da dostları yanındaydı:
Esma-Tatlım bayağı yaşlanmıştı.Gözleri görmez olmuş ,ayakları tutmaz olmuştu.Üstelik altına da kaçırıyordu.
Esra-O şimdi cennette ablacım.
Nesrin-O benim bana baba yadigarıydı.
Kerime-Haklısın tatlım ama yaşamak varsa ölmek de var.Kaldı ki hangi köpek yirmi sene yaşar?
Esma-Ablacım iki üç gün dinle sonra hep beraber bir Hollanda türü yapalım .Okullarda ara tatil de kafayı dağıtırsın.
Kerime-Esma,doğru söylüyor ablacım.Hem Hollanda'yı görmek istemiyor muyduk?Bizim için de bir değişiklik olur.
Nesrin-Desteğiniz için teşekkür ederim.Tamam gidelim Hollanda’ya ama ben Recai'siz ne yapacam?Kime sarılıp uyucam?Ah Recai'm ah!
HİKAYE: OĞUZ BATIN
BİZİ TAKİP EDİP OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
( Şiirsel Hayatlar Final başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 21.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu