"Kötü düşünmezseniz  benim  bir ayakkabıya bir de monta ihtiyacım var  hasta olduğum için alamadım,onlardan bir tanesini  benim için alır mısınız, Allah rızası için."

"Yardım etmek isterdim fakat sizi tanımıyorum."

Tanımak  ve tanımamak  sıkıntı değil,ben üçkağıtçı değilim ayrıca  ihtiyacımı  sıkılarak  söyledim.
Siteden sipariş  verin  benim adrese  gelsin.
Para kesinlikle istemem.Karaciger hastasıyım üşüyünce ağrım çok oluyor."

"Çalışıyor musunuz?"
"Çalışıyordum  biraz rahatsız oldum ara vermek zorunda kaldım."
"Eşiniz yok mu?"
"Yok,eşim öldü."
"Siz nerde kalıyorsunuz peki?"
"Arkadaşımın evinde."
"Sizi anlıyorum fakat siz de beni anlayın lütfen,söz veremem."


Gece saat biri gösterdiğinde sosyal medya hesabımdan bu kişinin mesajıyla karşılaştım,sanırsınız kırk yıldır arkadaşım,hiç tanımıyorum.İsmini yazmak isterdim ama yazsam da bir şey değişmeyecek çünkü gerçek isimleri olmadığı için dolandırıcılığı huy edinmiş bunlar,ayrıca profillerinde ve sayfalarında hep bayan fotoğrafları var.Malum önümüz kış olduğu için bu gibi sahtekarların boy gösterme zamanı;"hastayım,çalışmıyorum,eşim öldü,giysim yok,buzdolabım boş,çocuklarım aç,ilaçlarımı alamadım."gibi sözler söyleyerek milletin hassas duygularını sömüren bu zihniyetlere,pirim verilmemeli ve bunlar cezasız kalmamalıdır  fakat bunların yüzlerce  sahte hesabı var bence,sosyal medya hesapları e-devlet kontrolünde açılmalı böylece kimin ne yaptığı anında tesbit edilmeli ve derhal işlem başlatılmalıdır.

Arkadaşlık da parayla demek,beni ne mi yaptı,engelledi...
( Her Şey Parayla Mümkün başlıklı yazı berberce tarafından 4.11.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu