İnternetin hayatımıza girmesiyle  literatürümüze  bir takım yeni kelimeler girmeye başladı:sanal arkadaşlık,sanal aşk,sanal kumar,sanal oyun,sanal konferans,sanal dolandırıcılık, sanal eğitim,sanal suç,sanal terapi...
Şimdi sizlere anlatacağım ise sanal kavga;tehditlerden,hakaretlerden ve bazı emojilerden  bahsetmiyorum.
Ceviz kabuğunu doldurmayacak işler  yüzünden insanları kırmanın bir anlamı var mıdır,bu başka konu,şunu anlıyoruz ki sosyal medyada beğenme eylemi kimilerine göre  hayat memat meselesi olmuş.

Arkadaşın birisi ailesiyle birlikte sahil kenarında fotoğraf paylaşmış ve yakın arkadaşı da onu beğenmemiş,konuşma şu:
-Sana  çok kırgınım.
-Hayırdır,istemeden kalbini mi kırdım?
- İsteyerek kırdın bence,görmedin mi dünkü paylaşımı mı,dünyanın ta öbür ucundaki arkadaşlar beğenip yorum yazıyor sen burnumun dibinde her şeyden bihabersin.
-Onun için mi sinirlendin sen,dur hemen beğeneyim...
- Gerek yok artık hikayemde paylaşmıştım,süresi dolup görünürden kalkmıştır o.

Kendisi,karısı ve çocuğu...Sahilde oldukları için hepsi de yarı çıplak ayrıca  etraflarındaki bir çok kimseler de çıkmış fotoğrafta, hangisini 'beğenmesini' istiyor ki?
Şu bizim gösterme-beğendirme merakı başımıza çok çorap öreceğe benziyor.
Ne günlere kaldık yarabbi?
( Sanal Kavga başlıklı yazı berberce tarafından 9.11.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu