Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler
(0 oy)

Olmasan da Varsın

Olmasan da Varsın

Hatırladım seni yine bugün,

Senden kalan bir iz düştü aklıma.

Karşımda dururken o endamınla,

Kalbimden bir parça kopmuşti inan


Biliyorum, zaman çoktan ayırdı,

Yollarımız uzaklara savruldu.

Ama hiç yanımda olmasan da,

Hep s sizce yanı başımda kaldın 


Baş köşemdeki yerin eksilmedi,

Gönlümün tahtında hazır hep yerin

Gitmeye cesaret edemedim,

 uzaklaşma korkusu Sardı beni


 Gönlümün her köşesinde durur izlerin

Olmasan da varsın;

Belki de bu yüzden unutamadım

Unutatamadım seni


"Yokluğun cehennemin öbür adıdır" demişti şair.

Ben yokluğunda anladım bu sözü.

Başkalarına ait olsan bile,

İçimde tatlı bir sızı olarak kaldın.


Biliyor musun,

İçimde kopan fırtınalar mısralara dönüştü.

Tenhalarda sessizce ağladım,

Adını kimse duymadan.


Biliyorum, gönlünde yerim olmadı.

Kim olduğumu çoktan unuttun.

Ama göstermesem de içimdeki yangını,

Ben hâlâ seninle doluyum her gün


Belki kader bizi hiç yazmadı,

Belki de olmayan bir düşe tutundum.

"Geçmiştir, geçti" demek isterdim,

Ancak olmadı

 Sen,hep kaldın aklımda.


Biliyorum, bu sözleri duymayacaksın.

Belki dünya gözüyle görmeyeceğim seni.

Yine de biliyorum;

Çıkmayacaksın aklımdan,

Hayalimden,

Ve kalbimden.

Sonsuza kadar 

mesakin-25/06/2026

Sitede Önceki / Sonraki
Yazarın Önceki / Sonraki
Oylama
0 (0 oy)

Yorumlar, Tebrikler ve Beğenenler

  • Yorumlar 1
  • Yorum Yaz
  • Tebrikler
  • Beğenenler
  • Popüler Yazıları
Yükleniyor...

Yorum yazmak için giriş yapın.

edebiyatevi.com
Olmasan da Varsın

Olmasan da Varsın

mesaki mesaki