Sevgi Ve Nefret
Eğer sevgi denen bu illeti yok etmek mümkün olabilseydi benim gibi birçok kişiyle şimdi yok etmiştik sevgiyi veya sevmeyi. Karşılıksız seven ya da ümitsiz bir aşk yaşayan kişiler aşk olmasa keşke derler, sevdiğiyle olamıyorsa ve acı çekiyorsa. Herkes keşke sevgi olmasa demez. sadece acı çekenler,ümitsiz bir aşkı yaşayanlar olmasın ister çoğu zaman. Çünkü çok sever ama sevgisi boşunadır. Bu yüzden olmasın ister. Sevgi bitmiyor yok edilmiyor ne yapsak da... Bizi egemenliği altına alıyor her seferinde. Aslında sevmek sevilmek güzeldir. Ama bazen keşke diyesi geliyor insanın. Keşke bize acı vereni değil de acılarımızı paylaşıp bir ömür boyu bizimle olabilecek birini sevmek ve öyle biriyle olmak... Ne yazık ki öyle bir lüksümüz yok. Sevdiğimiz zaman; sevdiğimiz kişi için hayatımın anlamı, aradığım aşk budur ve iyi ki çıkmış karşıma diyoruz. Ta ki ayrılık gelip de kapıyı çalana kadar. Ta ki bizi yalnız bırakana kadar. Ayrılık zamanı ‘İYİ Kİ ' nin yerini ‘KEŞKE'ler alır. SEVGİ'nin yerini NEFRET alır... Daha dün canım dediğimiz kişi bugün ise lanet olsun dediğimiz kişi oluyor. Daha dün en kıymetlim dediğimiz bugün en değersiz oluyor. Hep çelişiyoruz kendimizle. Aşk bizi çeliştiriyor kendimizle ve de hayatımızla.Ta ki aşk bitene kadar.Ta ki her şeyi anlayana kadar...
(
Sevgi Ve Nefret başlıklı yazı
Oğuzhan ATEŞ tarafından
15.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.