Yüce yaratıcının insanlara verdiği en büyük armağanlardan biride kalp..Kalp üzerine çok sözler söylenmiş.
Bu kalp "seni unutur mu" ile başlayan beşeri aşkın İlahi aşka dönüşmesi ihtimali gibi.
Kalplerin körleşmesi maddeye bağımlı olması sonuca nice savaşlar,acılar yaşanmıştır.
Dünyada sevmeyide ,nefretinde,zülmüde,duyuran kalplerimiz olmuştur.
Bizlerde sevginin,aşkın,ve iyiliğin kalbimizde odaklanması dileğiyle, kalp üzerine söylenen özlü sözlerden bir demeti sizlerle paylaşmak istedim;
 
 

Kalplerinizi, çok yemek ve çok içmekle öldürmeyiniz

                                                                                        Hz. Muhammed



*Kuru kalbe kuru göz.

                                Victor Hugo



*gönlümüz bize daima aklımızdan daha yakındır.

                                                                                      Goethe



*Hiçbir kalp zorla elde edilemez.

                                                             Moliere



*Gönüller silahla değil, sevgi ve yüksek gönüllülükle yenilirler.

                                                                                                          Spinoza   



*Kalplerin hepsinde insanlara has olan zaaflar vardır.

                                                                                             Moliere



*Bir gönüle bin yol bulunur.

                                                Ovidius



*Bir devlet adamının kalbi kafasının içinde olmalıdır.

                                                                                          Napolyon



*Kalp için küçük olay diye bir şey yoktur. Kalp her şeyi büyütür.

                                                                                              Honorede                  Balzac


( Bu Kalp Seni Unutur Mu başlıklı yazı M.Filizman tarafından 11/16/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu