Kararlıyım ey sevgili seni kimseye yar etmeyeceğim. Kim ne derse desin her şeye rağmen seni çok seviyorum ve hep seni sevmeye devam edeceğim. Kimse engel olamaz aşkıma. Hayatımın aşkını buldum ve de çok mutluyum. Bu mutluluğu başkasının bozmasına asla izin vermem aşkım! Hiçbir şeyi kafaya takmıyorum ve dert etmiyorum kendime. Çünkü nice acılar çektim, nice gözyaşları döktüm. Yüreğim acılara karşı bağışıklık kazandı artık. Her türlü acıya ve zorluğa razıyım sevgilim yeter ki sen hep sev, yalnız beni sev. Gerisi vız gelir bana. Senden başkası hiç umurumda bile değil. Ben seni seviyorum ve sadece sen varsın dünyamda. Bırak başkalarını istediğini söylesin. Her şey bizim elimizde. Eğer istersek hiç kimse hiçbir şekilde engel olamaz bize. Ne olursa olsun sen sevginden şaşma ve benden cayma sakın. Beni sadece sen mutlu eder veya sadece yokluğun üzer. Beni yokluğunla değil varlığınla cezalandır sevgilim! Sana çok alıştım aşkım. Artık senden başkasıyla olamam, sensiz yaşayamam asla. Seni çok seviyorum aşkım. Ne olur beni sensiz bırakma. 
( Yalnız Beni Sev başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 23.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu