MERHABA DOSTLARIM....
 
 
Çok uzun zamandır elime almadığım kalemimin yeminini sizlerde bozduğum için biraz heyecanlı ve birazda ayrı kalmanın üzüntüsü içinde buruğum...
Bildiğini okuyor zaman dostlarım....
İnsanoğlu yaşadığı sürece bir çok sınavla karşı karşıya geliyormuş..Ben kendimce büyük bir sınavdan geçtim..Belki daha da büyük sınavlar beni  bekliyordur bilinmez..Ama sabır ve inançla atlatılan sınavlar insanı hayatta muhaffak ediyormuş onu öğrendim...
Sizlerle bağlarımın kopmasının nedeni sağlığımın bozulması idi..Ve nihayetinde karmaşık ve karanlık ve acılarla dolu hatıraların bulunduğu bir dönemi yeni yeni atlatıyorum...Ve dilimde bir tek cümle ile hayata tutunmaya çalışıyorum..''Yüce rabbim insanın elinden sağlığını almasın''....
Çok önemli dostlarım..Sağlığımız varken inanın kıymetini bilmiyoruz..Ama kaybedince hayatta çok önemli hatta en önemli şeyin o olduğunu anlıyoruz...Ben öyle diyorum en azından..Genç yaşlı demeksizin gidiveriyor işte..'Allah dermansız dert vermesin''.....
Bundan yaklaşık iki ay önce ciddi bir açık kalp ameliyatı geçirdim..Allahın izni ile bu günlere gelebildim..İnşallah bundan sonra iyi olacak yada olmayacak onu Allah bilir...
Ve şimdi aranızda olmaktan çok mutluyum...Öyle özensiz alelade yazdım...Bir hatam olmuşsa affola..Tüm şiir dostlarım sizlere yeniden MERHABA.....
( Merhaba başlıklı yazı EYLÜL tarafından 17.05.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu