Genç filizken girmesin dönülmeyen akşama,

Meserretler döşesin elmas yüklü Kardelen.

İnleyen siteleri dönüştürsün bayrama,

Faziletler döşesin elmas yüklü Kardelen.

 

Uyuyan gafletleri süzdürmesin şiire,

Yöneltmesin özünü mâtem denen zehire,

Sık sık mısralarını dönüştürsün nehire,

Meziyetler döşesin elmas yüklü Kardelen.

 

Koşmalarını sersin derinlerden derine,

Ateşlerini yazsın, uzanmasın serine,

Hecelerinde girsin her şey yerli yerine,

Marifetler döşesin elmas yüklü Kardelen.

 

Pervaneyim sizlere , derdiniz derdim benim,

Acım yoğun olsa da gözünüzde gülşenim,

Hepinize açıktır şiir denen meskenim,

Maharetler döşesin elmas yüklü Kardelen.

 

 

NOT: Değerli Dostlarım,

Şiirimde dile getirmiş olduğum Kardelen rumuzlu Serap Sönmez kardeşime, şiir yolculuğu yaparken sonsuz başarılar diliyorum.

Değerli Dostlarım,

Benim bu yolda amacım güzel düşünerek sizlere güzeli göstermek ve acizane tecrübelerimle de güzelliklerinizi yine size aktarmaya çalışmak. Bu yolda başarılı olabilirsem ne mutlu bana.

Amacım kusur göstermekten çok, güzellikleri ortaya çıkarmak olduğu için belki olumsuz eleştiriler alarak, kendimi sizlere tam olarak anlatamamış ve kırmış/kırılmış olabilirim. Ben şahsım adına kırıldıklarıma hakkımı helal ediyorum. Farkına varmadan kırdıklarım da lütfen bana haklarını helal etsinler.

Hepinizi selam ve muhabbetle kucaklıyorum. Ömer Öner ( Emekli Türkçe Öğretmeni )

( Kardelen başlıklı yazı pervane tarafından 26.10.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu