*-Aşkına söz geçiremiyor musun? O zaman koyver gitsin gideceği yere kadar.
*-Benim olan eşek, elalemin katırından daha değerlidir.
*-İnsanların gücü bedenlerinde değil, kafalarındadır.
*-Kocanızı, karınızı anladığınızı söyleyerek övünmeyin. Kadın psikolojisi ile erkek; erkek psikolojisi ile kadın anlaşılamaz.
*-Gerçek hayırsever, yaptığı yardımlar duyulduğunda bundan utanç duyan insandır.
*-Yanılıp da bir cahille tartışmaya girersen, uzun bir süre üzerindeki çirkefi temizlemek zorunda kalabilirsin.
*-Kalleş kalleşliğini mutlaka gösterir. Çünkü göstermezse kendine kalleşlik ettiğini sanır.
*-Herkesi dinlememiz öğütlenmiştir bize; hayır herkes dinlenmez, çünkü bazı zırvalarla zamanımızı geçirecek kadar uzun bir ömrümüz olmayabilir.
*-Tek başına kalsan da hak ve adaletten ayrılma; bugün bu davranışın nedeniyle zarar görebilirsin, hatta öldürülebilirsin, ama yarın heykelini de diktirebilirsin.
*-Yüz güzellikleri tükenenlerin, ruh güzellikleri yoksa, vay onların haline!
*-Kötü yazmaktan mı korkuyorsunuz? Olsun, gene de yazın. Böylesi hiç yazmamaktan daha iyidir.
*-Umutsuzluktan, esaretten, üzüntülerden kurtulmak mı istiyorsun? Öyleyse seveceksin!
*-Seni sevmeyenleri de sevebiliyorsan, işte o zaman gönül adamı olursun.
*-Malımızı çalan hırsızdır; peki, mutluluğumuzu çalan nedir ya da kimdir?
*- Gamlı gönüller en çok mutluluğa özlem duyanlardır.
*-Korkularını, ihtiraslarını, öfkelerini, kıskançlıklarını at ki boşalan yerlere mutluluk dolsun.
*-Her girdiğin gönül sana bir mutluluk denizi armağan eder.
*-Güzel bir sözün, onu duyabilecek güzel bir kulağa ihtiyacı vardır.
*-Aşkın dili şifrelidir ve bu dili anlayabilen de sadece iki kişidir.
*-Bomba atıp öldürmekle neden uğraşıyorsun, bir toplumdaki insanların arasına kin tohumları ek, yeter. Bombadan daha etkili sonuçlar alacağından hiç şüphen olmasın.
*-Çok yemin eden çok da yalan söylüyor demektir.
*-Kapılar girmek ve çıkmak içindir. Girdin, hiç çıkmayacaksın zannetme; çıktın, hiç girmeyeceksin zannetme.
*-Sizde olanı başkalarının da isteyebileceğini kabul etmezseniz, dünyada barış ve huzur beklemeyiniz.
*-Ah bu şairler, ah bu şairler! Aşk dedin mi, şarap dedin mi hep akla gelirler.
*-Körün bile görenini sev!
*-Bildiğini zanneden, öğrenmekten vaz geçmiş demektir.
*-Bazı zeki insanların, neden ortaya bir eser koyamadan bu dünyadan göçüp gittiklerini mi merak ediyorsun? Öyleyse şu formüle bir bakıver lütfen: Eser=Zekâ+Alın Teri+İlham
*-Kendi ışığından veremiyorsan, bir de başkalarının ışığından vermeyi dene.
*-Senin yerine düşünen gazeteler, televizyonlar, yazarlar, siyasi liderler v.b varsa, sana ne gerek var?
*-Gözün görüş alanına giren her şey görülemez.