Bir umut mu dersin öylesine baktım Çıkmayacağını bile bile Olmadığını bile bile Nafile bir bakıştı yaşamadığını bile bile Neden diye soracaksan eğer Benimkisi bir umuttu öylesine
Yaşarken güzel her şey farkında olmadan Kırılmadan dal solmadan çiçek göçmeden son kuş Her şey vaktinde güzel farkında olmalı insan Akan suyun esen yelin börtü böceğin, Varın yoğun sevmenin sevilmenin İnsanca yaşamanın Onurun kıymetin tadını Yaşarken bilmeli insan
Şad ettiğimiz parklar virane bugün Yâd ettiğimiz dostlar bigane bugün Vadettiğimiz günler yalan bugün Beraber yaşayacaktık hani Söz verdiğimiz şeyler talan bugün
Mezarında bir gül filizleniyor Gözyaşlarımla… Yüzünü yıkıyorum her sabah Gözyaşlarımla… Çiğ tanesi oluyorum Gül yüzüne…
Oturdum bir güzel ağladım sensizliğime Yokluğun soğuk ve ağır bir yemek gibi Oturdu yüreğime, ağladım sensizliğime Bir güzel ağladım sessizliğime… Ağladım sensizliğime Güzel ağladım.
Olmadığın bu dünya harap Halim bitap beni de al yanına Yazılsın kara kitap Beni koma sensiz Bu dünya sensiz haram Bu dünya yaşanılmaz Çekilir dert değil sensiz Kolay iş değil Laf değil akıl kârı değil Sensiz hak değil bu yaşam!
Beni de al yanına Beni de kat yanına Sensiz yaşamaktansa Seninle ölmek daha iyi Beni de al mezarına
( Oturdum Bir Güzel Ağladım başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 8.03.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.