Biten bir gecenin karanlık yorgunluğu var kadının üzerinde o zamanın ceylan bakışlısıydı ellerinde eskittiği tarihin buruşukluğu yüzünde bin yıllık hasretlikler var. sevgiye adadığı yürek hep genç saçları ağarsada gözleri hep mavi baktı insanlara tahta masalarda demli çayların sohbetiydi düşlerin baş rol oyuncusuydu geriye düşen günlerin kazınmış ismiydi kadındı çiçekti ismi dillere dolanmaya görsün, aşktı o.. sevgiye açılan en harika yüzdü bahçesine ektiği nergisler gibi mis kokardı, yürürken güller boyun eğerdi zaman dururdu bulunduğu mekanlarda. yeni doğan günde, güneşe bakıyordu kadın perdesini aralayan hafif rüzgarın kolları ardından... yitirilmiş akşamların, uçuşan kelebeklerin, gökkuşağının renklerine bir kez daha bakış attı. ağlıyordu kadın.... içinden akıyordu kanlı yaşları elleri gitti yine tozlu rafların en parlak köşesine eline aldığı albümde hayat akıyordu coşkun ırmaklar,yeşil ormanlar mavi denizler dalgalanıyordu, o ağlıyordu... zaman dedi yüksek bir sesle ne kadar ucuz geçmişsin ne kadar kolay bir çiğ tanesi kadar ıslak bir alev kadar yakıcı.. biten bir gecenin karanlık yorgunluğu var üzerinde ellerinde eskittiği tarihin buruşukluğu yüzünde bin yıllık hasretlikler var sevgiye adadığı yürek ise hep genç o bir kadın.. bildik,tanıdık hep gördüğümüz ama bilemediğimiz o bir kadın annemiz,eşimiz,kız kardeşimiz o bir kadın her daim kader arkadaşımız yüzünde tebessüm kalbinde yaş karanlık gecelerin yorgun insanı bildik tanıdık ama anlayamadığımız... ellerinde eskimiş tarih yüzünde bin yıllık hasret sevgiye adadığı yürek hep genç...
( Kadın başlıklı yazı ArTaÇ tarafından 1.04.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.