Ne kadar anlamlı bir söz...Ölümden başkası yalan...Ne yaşarsak yaşayalım bu dünya yalannnn.Ne yazık ki hayat mücadelesi..Biz geçen zamanımızın farkında bile değiliz...
Geçen zamanı geri döndürmek gibi bir şansımız da yok...İyi değerlendirmemiz lazım...
Candan Erçetin''ölümden başkası yalan''adlı şarkıyı her söylediğinde içim gider..Gözlerim dolar..Ölüm gelir aklıma...Ne yaptığımı sorgularım kendime...İleride ömrüm yeterse neler yapacağımı...
Aslında ölüm yüz akı biliyor musunuz?Ölüm geldiği anda kurtuluyorsunuz..İş yerinizdeki sorunlardan,evinizdeki sorunlardan yani sorumluluklardan kurtuluyorsunuz..Her canlının başına gelecek bir şey..Doğmak ve ölmek...Bu iki kelimenin arasında geçen zaman..Kimisi dört-dörtlük yaşar,kimisi de zoraki..(her an ölsem de kurtulsam düşüncesiyle )..Bazısı da kendi ipini kendi çeker..Kimseye tasvip edilmeyecek bir şey..Allah'ın verdiği canı almak kimin haddine..Zamanını Tanrım biliyordur mutlaka..Hayat insanın başına ne getirir bilinmez ki..!Yaşadıkça öğreniyoruz
tabi ki.!İnsan kendini mutlu etmek istese de öyle an geliyor ki ölümü istiyorsunuz..Ölmek kurtuluş mu diyeceksiniz...Evet kurtuluş gibi görünüyor bazılarına...Aslında kurtuluş değil ama bazen de istiyor insan.Ben mücadeleyi seçtim hep..Çektiklerime bakılırsa çoktan ölmeliydim...
Dayanma gücüm kalmadığı zamanlar hep iyi şeyler düşünerek ayakta kalmayı başardım...Kadere-kısmete inanan birisiyim..Alnıma ne yazıldıysa çekeceğim düşüncesiyle baktım olaylara hep..Ölümün ucuna geldim,geldim geri döndüm .Başıma gelen her olumsuz olayda bir gün mutlaka iyi şeyler yaşayacağıma inandım..Yaşama dört elle sarıldım..Karşıma çıkan imkansızlıkları olumluya çevirdim..Yapabildiğim kadarıyla tabi ki..Bazen dört dörtlük olmasa da mutlu olmasını bildim..Ama her üzülüşümde ölsem de kurtulsam diye düşündüğüm anlar da çok oldu..Ölünce kurtulacak mıyız..Tabi ki hayır... Bu dünya da yaptığımızın sorgusunu vereceğiz elbette..Yaşamın bir sınav yeri olduğunu düşünüp hareketlerimize dikkat etmemiz gerektiğini öğrendim..Her acıdan kendime ders edindim..Her yanlış benden doğruları götürmedi aksine çok doğrular kazandırdı..Yaşamak hayat felsefem oldu..Bu dünya da kimsenin baki kalmadığını biliyorum en azından..Doğmanın elimizde olmadığı gibi ölmenin de elimizde olmadığının farkındayım..Nerede,ne zaman geleceği belli olmaz..Birileri doğar birileri ölür..Allah ölümünde hayırlısını versin bize..
Yaşadıklarımdan,kazandıklarım ve kaybettiklerimden öğrendiğim kadarıyla dünya yalan değil bizler yalanız...VAR OLAN DÜNYANIN YALAN İNSANLARIYIZ..
BEN DOĞMAMIŞ OLMAYI YEĞLERDİM ASLINDA...
BEBELER DÜNYAYA GELDİĞİ ZAMAN,DÜNYA İYİ OLMADIĞI İÇİN AĞLIYOR OLMALILAR...


Sıdıka Emek
( Ölümden Başkası Yalan başlıklı yazı sidika-emek tarafından 31.07.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.