Bebeğime mektuplar

Bence vakit geldi , tam zamanı..tüm kalbimle hazırım seni istiyorum.
En kutsal duyguyu yaşamak için sıram geldi , eminim..
Düşünüyorum;
Düşünürken yüzüme en tatlı gülümsemem oluşuyor,
ilk karşılaşmamızda beni tanıyamayacaksın sadece kokum için sarılacaksın, tüm masumluğun ve muhtaçlığınla. Ben ise en unutulmaz an olarak hafızama kaydedeceğim.
Minicik ellerin yumuk gözlerinle geleceksin bana. İşte o an dünya benim olacak.
Senin için öyle düşler büyüttüm ki inanamassın. Huzur dolu masallar birikdirdim, bıkmadan usanmadan anlatacağım.
Bir gülüşün için herşeyi yapmaya hazır olacağım.
Ufacık isteklerin için yeri göğü çınlattığında; ben bir damla gözyaşın için dünyayı yıkacağım.
Öylesine güçlüyüm ki seni kimse üzmesin diye dağları yerinden oynatacağım. Birlikde en özel mutluluğun resmini cizeceğiz. Hiç ayrılmaz olacağız et ile tırnak misali.

Büyük bir kalabalık en gerçek hasret ile bekledik bunca sene. En çok da iki kişi çekti bu bitmez özlemi.Ben ve baban .
Gönlümüzde evrene sığmayacak kadar yer açtık. Tuhaf belki adını bile hazırladık. Hatta birkaç isim koyduk.
Yorulmadık beklemekden başını omzuma koyduğun anda biliyorum tüm dertler sona ermiş olacak.
Gözlerimin içi parlıyor elele geçeceğimiz yollarda yürüdüğümde. İçim içime sığmıyor her düşlediğimde.

Senin için deniz kenarında tertemiz yer ayırdım huzurla oynayabilmeni ümit ediyorum. Çevreyi hep temiz tuttuk nefes alman içinKendime iyi bakdım ömrüne yetebilmek , en büyük desteğin olabilmeyi düşünüyorum…. Bilinçli ebeveynler olmaya çabalıyoruz iki çaresiz bu yuvada çaresizce seni bekliyoruz.

Sana söz, sana yemin her düşdüğünde kalkman için yanında olacağım. Asla dertlerinden tasandan bıkmayacak, bezmeyeceğim. Sana olan sevgim uğruna herşeyi feda etmeme sebep olacak.
Şevkatim ve merhametim sınır tanımayacak. Vazgeçişlerim ve tercihim sana göre yön bulacak.
Daha fazla nasıl anlatılırki tarifsiz içimdeki derin özlem.Bin bir coşku ile bekliyorum seni. Bir türküsün dilimde hiç eskimeyen.
Hadi vakit geldi....eminim...tüm kalbimle hazırım....seni istiyorum meleğim.
Annen
( Vakti Geldi başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 9.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu