DELİLER KLUBÜ MANİFESTOSU

1- En büyük özgürlük deliliktir.
2- Normalite sınırları genel hatlarıyla kapitalizm tarafından çizilen bu dünyada, anti-kapitalist olmak normalite dışı olmaktır ki genel normların dışında kalmakta ısrar edenlere deli denir.
3- Bir deli dünyaya bedeldir sevgili yurttaşlarım.
4- Bir deli tüketim toplumuna kafa atmalı, reklâmlara nanik yapmalı, politikacılara nah çekmelidir.
5- Ben delinin zeki, çevik ve ahlaklısını severim canım arkadaşlarım.
6- Dünya denen gezegenin sadece insan (homo sapiens sapiens) denilen memeli türüne ait olduğunu zanneden geri zekâlılar deli olamaz sayın misafirlerim.
7- Ben size savaşmayı değil sevişmeyi emrediyorum gözümün nuru delilerim.
8- Kan dökmeye hevesli militarist güdük beyinliler deli olamaz canım seyircilerim.
9- Aşk en büyük deliliktir bir düşünün abiler.
10- Deli deliyi çekiyorsa haydin örgütlenelim sayın deli kardeşlerim, ta ki 'Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek'.

Subcomandante Demante
( Deliler Klubü Manifestosu başlıklı yazı EnginSerkan tarafından 24.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu