Yapabilseydim eğer silip atacaktım seni..Bırakacaktım kendinle baş başa..Adını anmayacaktım..O canımın yandığı zamanlar var ya seni terk edecektim..Arkamdan ağlayacaktın...Yalvaracaktın ''geri dön'' diye..Dönmeyecektim bir daha..Çok düşündüm kendimde o gücü bulamadım...

Yapabilseydim eğer çok incitecektim seni..İncinmişliğimin verdiği cahil cesaretle...Ne var ne yok sayıp dökecektim karşına geçip..Kendimi hayrete düşürürcesine birer tokat gibi vuracaktım hiç kullanmadığım o ağır lafları...Kıracaktım seni bin bir parçaya ayırana kadar...
Duvardan duvara fırlatacaktım sevgi diye önüme sunduğun hastalıklı duygularını...
Hakaretlerime sen bile dayanamayacaktın. Ama ben seni incitmeye kıyamadım...

Yapabilseydim eğer unutacaktım seni. Söylediğin sevgi sözcüklerini, bizi anlatan şarkıları, adıma yazdığın şiirleri yani her şeyi hatta öpüşünü bile unutacaktım...
Gözlerimden hayalini silecektim ve adını. Yavaş, yavaş gidecektin benden. Canımı acıtmadan. Onlarca gözyaşımla uğurlayacaktım seni...''Adını anmayacağım'' şarkısını seslendirecektim canım yana, yana.
Ama ben seni unutmaya da kıyamadım...

Yapabilseydim eğer öldürecektim seni. Anlamayacaktın ölümünün benim elinden olacağını. Aheste, aheste öldürecektim seni. Canını yaka,yaka...Acı çekişini görecektim karşıdan karşıya...''Ne olur ben yaptım,sen yapma ''diye yalvaracaktın...Sana üzüntümü belli etmemek için yapmacık gülücükler atacaktım...Gözlerime bakacaktın ve gözlerimdeki nefreti görecektin...O nefretin altındaki aşk olmasa var ya seni öldürecektim hiç acımadan..
Yalnız sadece içimdeki seni öldürecektim. Ama ben seni içimde öldürmeye de kıyamadım....

Yapabilseydim eğer neler yapacaktım neler. Bu bendeki aşk olmasaydı.
Biliyordun sana bir şey yapamayacağımı değil mi?Yoluna ölümü bile göze aldığımı..
Biliyordun değil mi seni delice sevdiğimi.?Bu sevgi varken sana dokunamayacağımı..
Biliyordun her şeye rağmen seni affedeceğimi ve hiçbir zaman sana kıyamayacağımı.
Biliyordun da senden vazgeçmeyeceğimi ondan güveniyordun kendine böyle..
Ah, ah
Ne kadar kötü birisini acı çeke, çeke sevmek. İncitmek, unutmak, silip atmak ve öldürmek isteyip de sevmek. İçinden atamamak ne kadar acı. ayrılmak istediğin halde ayrılamamak...
Ben seni hep sevdim dik kafalım hep sevdim...
Ne silip atabilirdim, ne incitebilirdim, ne unutabilirdim, ne de öldürebilirdim.
İçimde öyle kalacaksın katı yüreklim...Yerin hiç değişmeyecek..
BEN SENİ SEVMELERE BİLE DOYAMADIM KARAGÖZLÜM..!!!


( Yapabilseydim Eğer başlıklı yazı sidika-emek tarafından 18.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.