-Hiç düşündünüz mü? "Kan uyku ne demektir" Ne olur biraz düşünün, düşünmekte emektir...
-Yazıp çizen kalemlere hainse tuzaklar, işkenceci barbarlar, insanlıktan uzaklar...
-Hem Allah diyeceksin, hem de can alacaksın, Allah'ın verdiğini almak olamaz hakkın...
-Hem suçlu hem güçlüysen karanlıktır yüreğin, her güneş doğuşunda batmasıdır dileğin.
-Beceriksiz siyasetçi, sık sık söylemde bulunur. O konuşur halk vurulur.
-Zorbalık ve zulümle hakkını alamazsın, alemi cihan olsan doğruyu bulamazsın.
-İnsana şahsiyet değeri kazandıran yetenekleri, maddi gerçekleri öğrenmek uğruna
yok edilmeye kalkılırsa bu bir insanlık suçudur.
-İşkence fiillerinin cezalandırılması, adaletin gerçekleştirilebilmesi için bir zorunluluktur.
-Polislik mesleği şiddet değil, merhamet gerektirir.
-Polis atasının emanetçisi, kanun hakimiyetinin teminatı, halkın güvencesi olmalıdır.
-Adalete açılan kapı karakolsa, adı halkı ürkütmemelidir.
-Vicdanı olmayandan ne polis olur, ne de asker.
-İşkenceye alkış tutan, en az fiili işleyen kadar suçludur.
-Acıyı bal eylersin, ama hep acıysa neylersin.
-Basınının hürriyeti olmayan bir toplumun zürriyeti olmaz.
-Cumhuriyet, yüksek ahlaki değer ve niteliklere dayanan bir idare şekli ise, kayıp mı
ediyoruz ne?
-Yazmak bir sanat ise sadece aşkla olmaz, gerçekten yazar olan memleket meselelerine
duyarsız kalmaz.
-Türkiye'nin münevver ve cumhuriyetçi çocukları, Uğur MUMCULARI, Ali Gaffar OKKANLARI unutmayacaktır.
24 Ocak 2013/İSTANBUL
Uğur MUMCU ve Ali Gaffar OKKAN anısına