1 Sultan Özateş Başarı Ödülü Haberi
  • Konuşma başlangıcı: 17 Temmuz
  • Sultan ÖZATEŞ ( Eğitimci-Şair ve Yazar ) 2013 Yılı Sevgi ve Barışta Tasavvuf Şiirleri ile 1. Seçildi. Ülkemizi temsil etmek üzere Yurt İçi ve Yurt Dışında Tasavvuf Şiirleri Konserleri Programlarında yer aldı. “ Ashab-ı Güzin” ve “Mevlana” adlı iki şiiri ile Yurt Dışında açılan Mesneviden Damlalar Adlı şiir yarışmasında birincilik ödülü kazanarak, çalışmasına farklı bir boyut kazandırıp, gururumuz oldu. Kasım ayında ödülünü Türkiye’nin Enleri Ödül Töreninde alacak şairimiz, Tasavvuf Şiirleri ile albüm hazırlığı içerisindedir. Aşk-ı Mutlak / Tasavvuftan Damlalar adlı kitabında ulvi/manevi şiirlerini toplayan sanatkârımız, bu kitabının ikinci baskısının çalışmalarına başladı. Birçok internet ve yerel radyoda şiirleri okunan Sayın Sultan Özateş, kitapları ve eserleri ile Tv Programlarına konuk olup şiirlerini okumaktadır. Birçok Kültür ve Sanat Köşelerinde Eğitim- Sanat-Makaleleri ile Yazar Tanıtımı ve Sanatsal Sergilerin haberlerini başarılı bir şekilde yazmaktadır. Sosyal Medya üzerinden genç kalemlere ve şairlere seslerini duyurmada, kitaplarını tanıtmada rehberlik yapmakta, birçok gencin şiir kitabının çıkmasında şahsi sponsorluk yapmaktadır. Eğitim projelerinde birçok okul kütüphanesine kitap bağışı çalışmaları ( Kayseri Develi İMKB Yatılı Bölge Okuluna 400 kitap, kütüphane dolapları, oturma gurupları, kütüphane perdesinin yapımında şahsi sponsor olup, gerekli eşyaları teslim etti ) , müze çalışmalarında ( Eskişehir Osmanlı Müzesi- Niyazi Çapa’ya aile yadigarı Kilim ve sanatsal eşyaları bağışlayıp )gönüllü çalışmaları yürüttü. Kitaplarını imza günlerinde satıp, Sivil Toplum Kuruluşlarına ( Çankırı Kırkevler Hanımlar Lokaline bayanlara açılan eğitim kurslarında kullanmaları için keçe, takı tasarım malzemeleri vs ) eğitim materyalleri bağışladı. 2010 yılında Eğitim Projeleri ile Örnek Öğretmen unvanı ile birçok dergi ve gazetede adından söz ettiren eğitimcimiz başarılarına ve sanatsal çalışmalarına gün geçtikçe bir yenisini eklemekte ve gerçekleştirdiği aktivitelerde başarıları arttırmaktadır. Tezhip ve Hat Sanatında Azerbaycan ve Yurt Dışında da ülkemizi temsil edecek çalışmalarda yerini aldı. Anadolu Giysileri ve Başlıkları Sergisi Projesi ile ülkemizde ve Yurt Dışında gerçekleşecek çalışması Eylül ve Ekim Ayında Ankara-Eskişehir ve İzmir, ardından da Amerika da sanatseverlerle buluşturacaktır. “ ÖRNEK ÖĞRETMENDEN ÖRNEK ÇALIŞMALAR ÜLKEMİZİN GURURU OLMAYA DEVAM ETMEKTEDİR.” Kendilerine başarılar diliyor, her zaman desteklerimizle yanında olacağımızı belirtiyoruz. (Haber: Ahmet GÖKDEMİR / Ankara İl Gazetesi Muhabirine teşekkürler ediyorum .) 

( Sultan Özateş Başarı Ödülü Haberi başlıklı yazı AYYÜZLÜ tarafından 30.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.