Boynumuza taktığımız kendimize ait sadece bizi ilgilendiren dünyayı nefsimizi çıkarlarımızı ayağımıza bir pranga olan bu boyunduruktan kurtulmanın çaresine düşenlerden değiliz desem bende dâhil, acaba neler dersiniz bu konuda?

    Nur Peygamberden devir alınan asırlık Asrısaadet ve devamındaki Osmanlı imparatorluğunun değerlerine ne kadar sahip çıkıyoruz ve ne kadar bu konularda bilgimiz var? O güzel Allah dostları her kıtaya merhameti ile gülücükler dağıtırken bizler kapı komşumuza bir gülücük verebiliyor muyuz? Bence sanmıyorum aynı benim gibi, yalnızlığımıza gömülerek böyle bir şeye davranmak cesaret etmek pekte kolay değil bu teknoloji çağında! Aslında bizler bu yalnızlığa nasıl tahammül ediyoruz hala çözmüş değilim, çözecek gibi de hiç değilim.

    Hala o güzel asrısaadet ve Osmanlıdan sonra bizi sömüren sömürgeci zihniyetin alnının ortasına şöyle güzel bir tokat vuramadık ve vurmaya da cesaretimiz yok, neden mi, imanımız zayıf bizim gibi güçsüz. O sömürü düzenini kuran Haçlı zihniyeti saf temiz kardeşimin evine misafir olurken, onun malına vatanına kazancına hayatına müdahale ederek yok etmenin planını yaparken, bizler onların sahte gülüşlerine aldanarak gafil avlandık! Oysa Âlemlerin Rabbi yüce Allah bizi uyarmıştı:

   “Ey müminler Yahudileri ve Hristiyanları dost edinmeyiniz. Onlar birbirlerinin dostlarıdırlar. Sizden kim onları dost edinirse o onlardan olur. Hiç kuşkusuz Allah, zalimleri doğru yola iletmez.”

   "Sizden kim onları dost edinirse o, onlardan olur."

 

Uykusuzlukla nöbet tutmayan

Uyuyarak zelil olur

Hayallerini sadece kendisi için kuran

Hayallerinin karanlığında batar

Çünkü hayaller toplum için kurulur

Bunu başaran toplumlar hayallerini yaşar

 

   Bize verilen bu bir nimet olan kulağımızı, Nur Kur’an’ın Nur Nebi’nin sesine verseydik, şimdi ne sömürgeci zihniyetlerin oyuncağı olurduk, ne de bu kadar ıstırap dolu yalnızlığı yaşardık. Binlerce Müslüman ölüyor Suriye de Filistin de ve diğer yerlerde, duyarlılık nerde? Sadece biz Türklerden başka bu sancıyı hisseden ve kucak açan var mı? Müslümanın Müslümandan başka dostu yoktur, çıkarlarımız için onlarla olacaksak, dinimizden imanımızdan Yüce Allah’ın istediği hayat tarzımızdan taviz vermeden yaklaşmalıyız, yoksa dünya çıkarı için onların sahte gülüşlerine kanarsak, bizler daha çok sömürülür ve bu ıstıraplardan kurtulamayız. Rabbim yar ve yardımcımız olsun. Selam ve dua ile.

Mehmet Aluç/Kul Mehmet

 

 

 

 

 

 

 

( Bu Yalnızlığa Nasıl Tahammül Ediyoruz başlıklı yazı kul mehmet tarafından 17.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.