SAĞOLSUN  CUMHURBAŞKANIMIZ TAŞÖRENLİK  BİTİYOR

   

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 19 Aralık 2017

……………………………………………

 

        Sağolsun Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip  Erdoğan. Taşörenlik   bitiyor.  Bir zamanlar  ağalar vardı. Ülkemiz insanlarınI hamal gibi çalıştırıp yiyenler. Şimdi ise bunun yerini taşoranlık aldı.  Devletimizin kendilerine kamu hizmetinde çalışanlar için verdikleri paraların bir kısmını ceplerine indirip bir kısmını da çalışanlara veriyorlar. Daha doğrusu çalışan garibanların sırtlarından zengin olup. Patronluk sürdürüyorlar. Bunların hiç kimse önünden geçemiyor. Ben bunlar kaldırılmalıdır. Devletimizin verdiği aylık ücretler olduğu gibi çalışanların ceplerine girmelidir diyorum

       Ben buradan Sayın  Cumhur başkanımız Recep Tayyip Erdoğan Beye, sözünü ettiğim çalışanlar adına teşekkür ediyorum. Bunun farkına erken vardı ve bu sömürücülerin önüne çabucak geçecek inşallah. Rahmetli Cumhurbaşkanımız Süleyman Demirel de 1970 yılında personel kanununu çıkardı. Bir  okulda çalışan hizmetlinin işine bir  öğretmen son verebiliyordu. Bir hastanede çalışan bir hizmetlinin işine bir hemşire bile son verebiliyordu. Rahmetli Süleyman Demirel Personel Kanununu çıkardı herkes devletin çalışanı oldu. Mekanı cennet olsun, Yüce Allahım kendisini nur içinde yatırsın.

       İşte Cumhurbaşkanımız  Sayın  Recep Tayyip Erdoğan da, Süleyman Demirel gibi çalışan fakir fukaranın elinden tutmayı  düşündü ve inşallah tezce hayata geçirecektir. Cumhurbaşkanımız ve Ak Parti sağ olsun ülkemizin vatandaşlarını her zaman düşünüyor, gerekli yerde gerekeni yapıyorlar.  Belki de Ahmet Ayaz Ak Partiiye yağ yakıyor. Ak Parti, ne yaptı diyenler olacak. Bunu diyenler kör değiller ise Ak Partinin ne yaptığını görüyorlardır. Ak Partinin yaptıklarını sayacak olsam, ancak bir  kitap yazmalıyım. Eskiyi  bir defa  gözden geçirecek olursak ülkemizin çehresini değiştirdiklerini görürüz.  Gazi Şehrimizin çehresini değiştirdiler bunu da  görürüz .  Her şey meydanda. Eskiyi bir gözden geçiriniz. Lütfen. Nankör olmayalım. Sözü fazla uzatmak istemiyorum. Ben burada Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a  bir defa daha teşekkür ediyorum, sevgi  ve saygılarımı sunuyorum. Çok önemli bir konuya  parmak basıyor.

       Saygıdeğer okurlarım beni unutmayın. Sohbet köşemde sizler ile yine buluşalım diyorum. En güzel ve mutluluk dolu günler hep ve hepimizin olsun . Her zaman ki gibi, hoşça ve dostça kalınız.

( Sağolsun Cumhurbaşkanımız Taşörenlik Bitiyor başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 19.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.